1. המיליארדר האמריקני-ישראלי חיים סבן ורעייתו שריל פתחו את השנה העברית החדשה עם נכד חדש, שהפך אותם לראשונה לסבא ולסבתא. בנם - נס סבן, ורעייתו ברין ג'ונס, חגגו בראש השנה את שמונת ימי המילה של הנכד, ששמו בישראל ובעיקר בלוס-אנג'לס - אודין חיים סבן.

2. מארק צוקרברג - מייסד ומנכ"ל הרשת החברתית פייסבוק, העלה במהלך ימי חג ראש השנה, סרטון שבו הוא מתנסה כמיטב המסורת היהודית בתקיעת שופר.

3. איש העסקים משה פטרבורג, המכהן כיו"ר חבר הנאמנים של מוזיאון העיצוב בחולון, והישראלי היחיד בועידת הרכישות למזרח התיכון ואפריקה ב'טייט מודרן', בילה את החג בלונדון שם פגש את האמן הסיני המשפיע והחשוב איי וייוויי שהציג בעבר בישראל.



4. במוצאי השבת האחרונה נערכה במתחם 'חוות רונית' שבשרון, מסיבת חתונה גדולה של מתן מלכא - בנם של נוני ועמוס מלכא, עם בחירת ליבו הילה יונסוף - בתם של אלון וריבי יונסוף - מבעלי JB תכשיטנים. החופה כדת משה וישראל, נערכה מוקדם יותר בחוג המשפחה, ובמהלך המסיבה עצמה נערך טקס נוסף, כשאת הזוג הצעיר מלווה בשירה, בדרך לחופה, הזמרת ריטה. בני משפחה וחברים קרובים הגיעו לברך והחגיגה השמחה נמשכה ב'אפטר פרטי' עד שעות הבוקר. באו לשמח חתן וכלה: שירה וישי דוידי, שמואל וענת חרל"פ, מיכאל צ'רנוי, רותי ומשה קסטיאל, ישראל ואילנה טראו, רותי ומאיר שטרית, אתי וגבי רוטר, ראובן שפונגין ואורלי שרם, דידי ודורון אלמוג, ציון ומירה קינן, משה ושרה אלאלוף, טלי וגולן עינת, ליאורה עופר, עופרה ורפי אלול, רז'ין גנזי, אהובה ושלמה ינאי, ציון אמיר, יהודית ורוני קצין, משה ופנינה אדרי, נעמי ואבי שומר, אלונה ברקת, ג'ודי ניר-מוזס ועוד ועוד.

ישי ושירה דוידי (צילום: אביב חופי)
ישי ושירה דוידי (צילום: אביב חופי)

ציון ומירה קינן
ציון ומירה קינן

טלי וגולן עינת
טלי וגולן עינת

שמואל וענת חרל"פ
שמואל וענת חרל"פ

עופרה ורפי אלול
עופרה ורפי אלול

אתי וגבי רוטר
אתי וגבי רוטר

מתן מלכא והילה יונסוף (צילום: עופר חן)
מתן מלכא והילה יונסוף (צילום: עופר חן)

5. רמי שבירו בעלי חברת 'רמי שבירו הנדסה, בנייה והשקעות בע"מ' אשתו עו”ד רונית שבירו, המשיכו במסורת של השנים האחרונות, וארגנו גם לקראת יום הכיפורים הקרב ובא סיור סליחות לכותל המערבי, ואירוע רב משתתפים במתחם מגדל דוד שבכניסה לעיר העתיקה בירושלים.

6. חברי אגודת הידידים של להקת המחול 'ורטיגו' התכנסו על גג ביתו של איש העסקים וידיד הלהקה מייק פלידרבאום, בתל אביב, כדי לחגוג את ראש השנה עם צוות הלהקה והרקדנים. באירוע ציינו את מועמדותה החשובה של המנהלת האמנותית של הלהקה - נעה ורטהיים, לפרס Bessie היוקרתי ליוצרים בניו יורק על היצירה: "אחת. אחת ואחת".

חבר השופטים האמריקני של הפרס נחשף לעבודתה של ורטהיים, לאחר שמיכאיל ברישניקוב הרקדן האגדי, הזמין את הלהקה להופעה במרכז המחול שלו בניו יורק בשנה החולפת. בחודש הבא יטוסו ורטהיים ועדי שעל - מנכ"ל הלהקה שהוא גם בן זוגה, לטקס שיערך בניו יורק. בין האורחים שהגיעו לחגוג : ורדה סמט - יו"ר אגודת ידידי "ורטיגו" ובעלה חיים סאמט, יהודית יובל-רקנאטי, רבקה סקלר, דיים שירלי פורטר, שולי כסלו ונוספים.

ורדה סאמט, שולי כסלו ויהודית יובל-רקנאטי (צילום: מירי שמעונוביץ')
ורדה סאמט, שולי כסלו ויהודית יובל-רקנאטי (צילום: מירי שמעונוביץ')

 נעה ורטהיים, דיים שירלי פורטר, מייק פלידרבאום ועדי שעל
נעה ורטהיים, דיים שירלי פורטר, מייק פלידרבאום ועדי שעל

7. "טוליפ אנטרטיינמנט", המפיצה הבלעדית של סרטי וורנר ויוניברסל בישראל, קיימה טרום הקרנת בכורה לסרט החדש "קסם של מפלצת". הגיעו לצפות ראשונים: עידן וולס, מנכ"ל קבוצת תשובה וילדיו; נילי פורר וטל רבינוביץ' עם ילדיהם ועוד.

עידן וולס וילדיו (צילום: אביב חופי)
עידן וולס וילדיו (צילום: אביב חופי)

טל רבינוביץ', נילי פורר וילדיהם
טל רבינוביץ', נילי פורר וילדיהם

8. נשיא מועדון הכדורגל מכבי חיפה יעקב שחר, והמנכ"ל אסף בן-דב, השתתפו באירוע הסיום של האקסלרטור לחדשנות בספורט במכבי חיפה. באירוע נכחו נציגים גם ממנצ'סטר יונייטד, הליגה הספרדית, אמזון, וסאקוני שהגיעו להתרשם מחברות בתחום הספורט-טק שהציגו את חידושיהן במסגרת תכנית הסטארט-אפים של המועדון.


שיק | ישראלה שטיר

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

בין החגים, אתם יכולים לקבל השראה מהלוק היוקרתי של ישראלה שטיר - שבחרה ללבוש שמלת מקסי עם שרוולים נפוחים מבד שחור בשקיפות משתנה, שמעוטר ברקמת עלים מהודרת. בין האלמנטים בלוק המוקפד, גם רצועות שחורות בחלקה העליון של השמלה וסרט לצוואר, שיוצרים פרופורציה מושלמת, בשילוב התיק השחור, העגילים הכבדים ונעלי העקב בגוונים תואמים.