חתונת הפאר של כהן ובוקובזה בתמנע

בחמישי בערב, נערכה בפארק תמנע, הסמוך לעיר אילת, חתונת פאר מושקעת במיוחד. הורי הכלה - סר רונלד כהן - איש העסקים ואיל ההון הבריטי שידוע כאבי קרנות ההון סיכון בבריטניה ומייסד קרן ההשקעות 'אייפקס פרטנרס' עם רעייתו שרון הראל - מפיקת הקולנוע, ליוו את בתם תמרה - בוגרת אוניברסיטת הארווארד המלווה יזמים וארגונים חברתיים בעולם השקעות האימפקט בישראל, לחופה, שם המתין לה בחיר ליבה - אור בוקובזה - ממייסדי חברת ואן (Venn) . על הפקת החתונה הופקדה טלי יעקובי ובין הרוקדים על הרחבה נצפה עם מניפה בידו, גם מעצב האופנה הנחשב אלבר אלבז, שעיצב את שמלות הכלה. החתונה השמחה נמשכה עד עלות השחר וכללה גם הופעות של הזמרות שרית חדד ומרגלית צנעני.

שרון הראל וסר רונלד כהן (צילום: סיון פרג')
שרון הראל וסר רונלד כהן (צילום: סיון פרג')


אלבר אלבז (צילום: רויטרס)
אלבר אלבז (צילום: רויטרס)

חג'ג' מטיס ומרים

בשישי בבוקר יצא מישראל מטוס גדוש בחבריו של איש העסקים המצליח עידו חג'ג', לחגיגת יום הולדתו ה-45. המסיבה נערכה השנה במלון היוקרתי והמפנק 'די מאריס' השוכן במפרץ שקט, מוקף ירוק, וחופי ים בצבע טורקיז, בתורכיה. את האירוע היוקרתי שהחל בשישי ויסתיים היום, הפיק אלירן ברדוגו. זאת לא הפעם הראשונה שחג'ג' מטיס את חבריו לחגוג עימו בחו"ל. גם הפעם הוא צירף לטיסה אמנים רבים בהם: עומר אדם, ריטה, לירן דנינו, אקי אבני, שלום מיכאלשווילי ואושר כהן. בשישי בערב הגיעו האורחים בקוד לבוש לבן וערכו קידוש ולאחר מכן נהנו ממסיבת ריקודים. חגגו עם חג'ג': רעייתו של בעל השמחה - שרית, האח - צחי חג'ג' ורעייתו ההריונית רותם, מני ויצמן, איל וולדמן, ישראל ועופרה רייף, נעמי הורביץ, מיכאלה ברקו ורון צוקרמן, אנה ועופר שבתאי ועוד.

שרית ועידו חג'ג' (צילום: אביב חופי)
שרית ועידו חג'ג' (צילום: אביב חופי)

בית ליסין בחצר נמרודי

בשישי בבוקר נערך אירוע פתיחת העונה של אגודת ידידי תיאטרון 'בית ליסין' בביתם של רוית ועופר נמרודי, ביישוב סביון. עם בעלי הבית קיבלו את פני הבאים גם יו"רית אגודת הידידים - הילה רהב, ומנכ"לית התיאטרון - ציפי פינס. פרסי הצטיינות הוענקו לשחקנים ולעובדים, והמוזמנים נהנו מקטעים מההצגה המוזיקלית החדשה "אפס ביחסי אנוש". בילו את הבוקר ביחד: ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי ורעייתו יעל, רני רהב, גדעון חנה המבורגר, ברק רוזן, עדי קייזמן ואסתי גינזבורג, נוני ועמוס מלכא, פיני וציפי רובין, עירית ומושיק תאומים, שירי קריספין ועידן ולס, אבי ואירמה מיכאלי, אילן וורד גרינבוים, צביה ויוסי גרוס, עמי וליזיקה שגיא, יהושע וגליה מאור, עתליה שמלצר, רותי ואברהם ( לולו) אסף, גיא ומיכל ברעם, נילי קריב, רזיאלה גרשון ועוד ועוד.

עופר נמרודי, הילה רהב, רון חולדאי וציפי פינס (צילום: אביב חופי)
עופר נמרודי, הילה רהב, רון חולדאי וציפי פינס (צילום: אביב חופי)

ברק רוזן
ברק רוזן

רוית נמרודי
רוית נמרודי

 עדי קייזמן ואסתי גינזבורג
עדי קייזמן ואסתי גינזבורג

חנה וגדעון המבורגר
חנה וגדעון המבורגר

ברכה ממדונה

איש העסקים הישראלי גיא עוזרי שמנהל את הקריירה של אגדת המוזיקה הזמרת מדונה, חגג בשישי את יום הולדתו. עוזרי זכה לברכה פומבית ממדונה, קבל קהילת האינסטגרם של הזמרת המונה מיליוני עוקבים, בזו הלשון: "היינו ביחד בהכל.. בזמנים טובים, רעים, מכוערים, וקסומים, במשך עשורים. אתה מגזע נדיר הנקרא נאמן, וסחורה יקרה הנקראת חבר. אוהבת לתמיד".

 גיא עוזרי ומדונה (צילום: רויטרס)
גיא עוזרי ומדונה (צילום: רויטרס)

נפלאות סופהשבוע

>בתיה עופר, נשיאת הכבוד של עמותת משאלת לב Make-A-Wish ורעייתו של עידן עופר, אירחה בלונדון, אירוע גאלה אמנות המשאלות, שבמסגרתו נמכרות יצירות אמנות וחוויות ייחודיות במכירה פומבית, והתמורה מועברת לקרן Make-A-Wish, המגשימה משאלות משנות חיים, לילדים הסובלים ממחלות מסכנות חיים.

בתיה עופר (צילום: Adrian Myers)
בתיה עופר (צילום: Adrian Myers)

>מעצב האופנה המוערך ירון מינקובסקי, שכבר תרם לא פעם לבית הספר למשחק בית צבי, העביר תרומה מכובדת נוספת שכללה 125 שמלות ו-25 זוגות נעליים פרי עיצובו.