מאמן העל של נבחרת הגברים של ישראל בג'ודו - המדליסט האולימפי אורן סמדג'ה, הגיע יחד עם חבר הנבחרת - פיטר פלצ'יק, לצילומי הקמפיין של החברה המאמצת שלהם - "צרפתי צבי ובניו". סמדג'ה ופלצ'יק הדגימו לאב המייסד צבי צרפתי, ולמנכ"לים המשותפים - רפי ומשה צרפתי, כמה מהלכים מהמזרן. לכל המשתתפים שלום.

הכח הנשי של דודזון

עמותת בוגרי 8200, העוסקת במינוף הניסיון והקשרים של הבוגרים לטובת תרומה לחברה בישראל, קיימה את האירוע השנתי שלה. האירוע נערך באחד ממתקני היחידה בנוכחות יו"ר העמותה - ניר למפרט, מפקד היחידה, סגל הפיקוד הבכיר, ורבים מבוגריה. אחת מתוכניות הדגל שמובילה כיום העמותה היא תכנית Woman2Woman הפועלת לבניית דור העתיד של המנהיגות הנשית בחברה הישראלית. התוכנית שבה נוטלות חלק כבר למעלה מ-5,000 נשים, מספקת לנשים הצעירות 'מנטורינג' בהתאמה אישית, סדנאות מקצועיות, וביקורים מקצועיים בחברות מובילות בעולם.


מרב דודזון - GM Marketplace, Ecosystem & Customer Analytics במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, ממייסדות התכנית, ו'מנטורית' מהמחזור הראשון, זכתה באות יקירת העמותה על תרומתה לתכנית W2W על פועלה לקידום נשים במשק הישראלי.

ניר למפרט ומרב דודזון (צילום: לייה רוז-מגן)
ניר למפרט ומרב דודזון (צילום: לייה רוז-מגן)

מפתחים עם זילברשטיין

עם תחילתה של שנה עברית חדשה הושקה מחלקת ההנדסה והמעבדות החדשות של GE Healthcare Rehovot . המקום ישמש כמרכז עולמי למחקר של ענקית הטכנולוגיה GE, לפיתוח וייצור של גלאי CZT דיגיטליים עבור רפואה גרעינית, והפעילות תורחב גם לתחום גלאי ה- PET. בשנה שעברה קיבלה החברה מענק של 50 מיליון שקלים לטובת הקמת מרכז עולמי בתחום ה- PET בטירת הכרמל וברחובות. בעקבות זאת החברה הרחיבה את שטח פעילותה ברחובות וחנכה את מחלקת ההנדסה החדשה הכוללת מעבדות מהמתקדמות בעולם, וצוות חדש, אשר יהוו יחד, מרכז חדשנות ומצוינות גלובאלי לפיתוח גלאים. הפיתוח נעשה בשיתוף פעולה עם בתי החולים האוניברסיטאיים המובילים בישראל ובעולם. בתי החולים יהיו שותפים להגדרת הדרישות הקליניות וישתתפו בניסויים הקליניים.

באירוע נכחו בכירי משרד הכלכלה והרשות לחדשנות וחברי הנהלת GE Healthcare אשר דיברו על חשיבות שיתוף הפעולה והקמת המחלקה.

נפגשו: נועם זילברשטיין, General Manager, Detectors (מנכ"ל יחידת הגלאים הגלובאלית ב-(GE Healthcare, נתן חרמוני, סגן נשיא ומנהל גלובלי להדמיה מולקולרית , GE Healthcare, זיווה איגר - מנהלת הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי וקידום השקעות זרות, במשרד הכלכלה, אביעד טמיר - מנהל תחום השקעות מדעי החיים במשרד הכלכלה, צביקה גולדמן - מנהל קרן המו"פ ברשות החדשנות ועוד.

אביעד טמיר, צביקה גולדמן, זיווה איגר ונועם זילברשטיין (צילם: יוסי אלוני)
אביעד טמיר, צביקה גולדמן, זיווה איגר ונועם זילברשטיין (צילם: יוסי אלוני)

חדשנות עם קולר ופחטר

פטריק קולר, מנכ"ל חברת 'פאורסיה' הצרפתית, מהמובילות בתחום טכנולוגיות הרכב, השיק לאחרונה את מרכז החדשנות של החברה בישראל. האירוע התקיים בבניין העסקים 'מידטאון' בתל אביב, במשרדים החדשים של חברת הבת הישראלית – 'פאורסיה סקיוריטי טכנולוג'יס' המנוהלת על ידי אורי פחטר.

המרכז הישראלי יהווה מרכז בינלאומי של החברה אליו יגיעו מכל החטיבות העסקיות, והחברות הבנות של פאורסיה הממוקמות ברחבי העולם, על מנת ללמוד את תחום הסייבר סקיוריטי, ולאתר באמצעות מערך הסקאוטינג המקומי טכנולוגיות, חדשנות והזדמנויות השקעה עבור החטיבות העסקיות של הקבוצה.

האירוע התקיים בהשתתפות מנהלים בכירים של החברה ביניהם: רנה דיסט - סמנכ"ל מערכות מידע, אוליביה דלואה - מנהל אבטחת מידע של הקבוצה, ואנטואן דויון, סמנכ"ל אסטרטגיה חדשנות. גם שגריר צרפת בישראל אריק דנון, הגיע לפתיחה ודיבר על השקעות של חברות צרפתיות בישראל, והגדלת היקף שיתוף הפעולה עם האקו סיסטם של החדשנות בישראל.

אורי פחטר, אוליבייה דלואה, פטריק קולר, אריק דנון ורנה דיסט (צילם: יניב אלון ישראל)
אורי פחטר, אוליבייה דלואה, פטריק קולר, אריק דנון ורנה דיסט (צילם: יניב אלון ישראל)

הייחודיות של טלפארמה

יו"ר ארגון נכי צה"ל, עו"ד קליימן עידן וראשי המחוזות ביקרו בחברת טלפארמה – בית המרקחת המקוון הראשון.

טלפארמה מספקת תרופות וציוד רפואי עד הבית לכלל זכאי אגף משרד הביטחון מזה שני עשורים, וגם השנה ממשיכה באספקת תרופות וציוד רפואי עד הבית לכלל נכי צה"ל. ירון ברגר, מנכ"ל טלפארמה הציג בפני נציגי הארגון את פעילות החברה שהתרחבה לאורך השנים, תוך דגש על הייחודיות שבה.

עידן קליימן וירון ברגר (צילום: ניר עצמון)
עידן קליימן וירון ברגר (צילום: ניר עצמון)

ארנס בורוד

מנכ"ל יקבי כרמל - נדב ארנס, ומנכ"לית עמותת "אחת מתשע", סיגל רצין, נפגשו לרגל חודש העלאת המודעות לסרטן השד, במהלכו ימשיכו זו השנה השנייה בפעילות שמטרתה תמיכה בנשים המתמודדות עם סרטן השד. במסגרת הפעילות, יקבי כרמל יגייסו את היינות הוורודים למען הסרט הוורוד, בכך שיתרמו לעמותת "אחת מתשע" שקל אחד על כל מכירת בקבוק יין רוזה מסדרות היין Selected, הסדרה האזורית ו-VATS.

סיגל רצין ונדב ארנס (צילום: ציפי רצין)
סיגל רצין ונדב ארנס (צילום: ציפי רצין)

לנקרי מעניק

באירוע הפתיחה החגיגי של פסטיבל עכו לתיאטרון אחר ה- 40 שנערך על שפת המפרץ בקציני ים עכו, הוענק לדוד הררי, ששימש כמנכ״ל החברה לפיתוח עכו, אות יקיר הפסטיבל. את האות העניקו ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, מנכ״ל הפסטיבל והחברה הכלכלית לעכו, אלברט בן שלוש וראש מינהל התרבות במשרד התרבות והספורט, גלית והבה שאשו על פעילות רבת שנים לפיתוח וטיפוח הפסטיבל. נכחו באירוע ונהנו מהופעה של שלומי שבת ופבלו רוזנברג: יו״ר קק״ל, דני עטר, יו״ר חברת החשמל, יפתח רון-טל, מנכ״ל החברה לפיתוח עכו העתיקה, יובל פורת ועוד.

 אלברט בן שלוש, דוד הררי, שמעון לנקרי וגלית והבה שאשו (צילום: יוהן שגב)
אלברט בן שלוש, דוד הררי, שמעון לנקרי וגלית והבה שאשו (צילום: יוהן שגב)