חנה פרי-זן, יו"ר פעילים, הרצתה בכנס של female board pool שנערך בלוקסמבורג. מדובר בפלטפורמה המשמשת ליצירת קשר בין נשים עם כישורים מתאימים, המועמדות לכהן בדירקטוריונים של חברות בלוקסמבורג, בלגיה והולנד, לבין חברות המעוניינות למנות דירקטוריות למועצות המנהלים שלהן. פרי זן חלקה עם חברות הארגון את ניסיונה כמנהלת לאורך השנים ותובנות שסייעו לה. את הכנס פתחה שרת הפנים ושוויון ההזדמנויות של לוקסמבורג - טניה בופרדינג.


שגיא חוגג עם אדם

במהלך ימי חג הסוכות חגגו לזמר המצליח עומר אדם את יום הולדתו ה-26. לכבוד המאורע התכנסו במוצאי שבת האחרונה, במתחם שרונה בתל-אביב, בני משפחתו של הזמר וחברים קרובים לחגוג לו. בין היתר נצפו במקום איש העסקים המיליארדר טדי שגיא וזוגתו יעל, וגם עמוס לוזון ואירית רחמים.


טדי שגיא (צילום ארכיון: סיון פרג')
טדי שגיא (צילום ארכיון: סיון פרג')

עומר אדם (צילום ארכיון: אבשלום ששוני)
עומר אדם (צילום ארכיון: אבשלום ששוני)

עמוס לוזון ואירית רחמים (צילום ארכיון: אמיר מאירי)
עמוס לוזון ואירית רחמים (צילום ארכיון: אמיר מאירי)

הסיפור של אלבי לידר ולפיד

הזמר עברי לידר שב במהלך החג עם בנו אלבי, שהובא לעולם בתהליך פונדקאות, בטיסת אל-על מבוסטון לישראל. לידר פרגן לחברת התעופה הישראלית שביוזמה יוצאת דופן, מסייעת ועוזרת לכל מי שנמצא בהליך פונדקאות חוצה יבשות, בסדרה של הטבות ייחודיות.

עם שובם ארצה של לידר ואלבי הקטן, הם זכו להפתעה מטעמו של יאיר לפיד, מראשי 'כחול לבן', ששיתף ברשת כי הוא שולח להם ומקדיש להם באהבה את הספר שכתב בעבר "אלבי -סיפור אבירים", אותו כתב לילדיו במטרה להצחיק אותם.



לאודר עושה את ארץ הקודש

ארין לאודר, נכדתה של אגדת הקוסמטיקה והטיפוח אסתי לאודר, ובעלת מותג בישום ולייף סטייל עצמאי הנושא את שמה – AERIN, הגיעה בתקופת החגים לביקור פרטי בארץ הקודש. בחשבון האינסטגרם שלה העלתה לאודר תמונות מהמלון התל-אביבי היוקרתי the jaffa ; תמונות של חמסות מעוצבות בעבודת יד שרכשה; מסיור שלה בכותל; ותמונה נוסטלגית שלה כנערה, עם אביה אחותה וראש העיר המיתולוגי של ירושלים - טדי קולק ז"ל.



המסיבה הגדולה של עובדיה

אשת העסקים המצליחה ירדנה עובדיה, הידועה בהפקת מסיבות אקסטרווגנטיות, פתחה את ביתה בסביון למסיבה ענקית שנערכה בחול המועד בהשתתפות עשרות אורחים, שנהנו מהופעה של 'הפרויקט של רביבו'. הצטרף לשיר עם הלהקה גם הזמר אבנר גדסי.

ירדנה עובדיה (צילום: אביב חופי)
ירדנה עובדיה (צילום: אביב חופי)

האדמה רעדה בחיפה

במסגרת פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה נערכה פרמיירה לדרמת המתח החדשה של קשת 12 - "ביום שהאדמה רעדה", מבית היוצר של עומרי גבעון ("בשבילה גיבורים עפים"). לאירוע הגיעו מנכ"ל קשת אבי ניר, סמנכ"ל תכניות קשת - חיליק שריר, מפיק הסדרה חיים שריר, וסוכנת השחקנים זוהר יעקובסון. עוד נצפו: מיכל קלמן המככבת בסדרה, צחי הלוי ולוסי אהריש, שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי, נדב נייטס, ליאנה עיון, דניאל גל, רימונד אמסלם, אורטל בן-שושן, אביה מלכה ונוספים. עלילת הסדרה מתחילה ברעידת אדמה בצפון הארץ, אשר חושפת תעלומה שאין לה הסבר הגיוני.

עמרי גבעון ואבי ניר (צילום: עודד קרני)
עמרי גבעון ואבי ניר (צילום: עודד קרני)

נדב נייטס וזוהר יעקובסון
נדב נייטס וזוהר יעקובסון