דלית רביב - משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית, ודנית כהן-ניצן - מנהלת בנקאות פלטינום בבנק, אירחו בחמישי בערב כאלפיים לקוחות, לאירוע דיגיטלי מיוחד מותאם לעידן הקורונה. האירוע הועבר באמצעות -YouTube וכלל נאומים, הרצאה של פרופ' יורם יובל, ומופע פסנתר של עידן רייכל ששודר מסלון ביתו.

רביב אמרה לנוכחים: "כולנו חווים תקופה מאוד מאתגרת, ואם תרשו לי להביע קצת נימה אופטימית, כולי תקווה שאנחנו מתחילים את נתיב היציאה ממנה. כמובן שעוד לא ברור מה תהיה ההשפעה של תקופה זו על המשק, מה שבטוח, שאנחנו בבנק הפועלים, ובייחוד בפלטינום, נמצאים כאן בשבילכם, לסייע במציאת פתרונות לכל צורך שיעלה. אנחנו רואים בתקופה הזאת עלייה יפה בפעילות הדיגיטלית של הלקוחות. אני מאחלת לכם הנאה מהכנס ושתמיד נהיה בצד הנותן. מקווה שבפעם הבאה נוכל להיפגש פנים אל פנים ולראות מקרוב את החיוכים של כולם".

דלית רביב (צילום: אביב גוטליב)
דלית רביב (צילום: אביב גוטליב)

דנית כהן-ניצן (צילום: אביב גוטליב)
דנית כהן-ניצן (צילום: אביב גוטליב)

יורם יובל (צילום: אביב גוטליב)
יורם יובל (צילום: אביב גוטליב)

2. שושלת מאסק ברשת

המיליארדר אילון מאסק - המייסד והמנכ"ל של חברות טכנולוגיה בולטות כמו ,SpaceX,  טסלה, ואחרות, העלה בשבוע שעבר תמונה לפייסבוק של הבן שנולד לו ולבת זוגו הזמרת גריימס. הסבתא הגאה אמו של מאסק – מיי – שהיא עצמה דוגמנית ואושיית אינסטגרם שמתחזקת חשבון עם 307 אלף עוקבים, העלתה תמונה של הבן והנכד, וברכה את אם התינוק שחוגגת בפעם הראשונה את יום האם. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Maye Musk (@mayemusk) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Novosti_Шоу_бизNews stars (@novosti_showbiz) on

3. ערבות הדדית

קרן הארי וג'נט וינברג הודיעה שתעניק מיליון דולר לעמותות בישראל במסגרת המאמצים להיאבק במגפת הקורונה והשלכותיה. הקרן חוברת לקרנות הביטוח הלאומי לצורך מימון עמותות, המספקות שירותים חיוניים לאנשים החווים עוני, בדגש על אוכלוסיות של מבוגרים ונשים בסיכון, שהם בין אלה אשר נפגעו בצורה המשמעותית ביותר מהמגיפה. "ההתחייבות בסך מיליון דולר נועדה לתמוך בעמותות בישראל, בנוסף לסכום של 500 אלף דולר אליו התחייבנו במסגרת תכנית החרום הראשונית שלנו שכללה מענקים של 4 מיליון דולר לעמותות בישראל ובארה"ב ועליה הודענו בסוף מרס", אמר נמרוד גור, נאמן קרן וינברג בישראל.

נמרוד גור (צילום: קרן הארי וג'נט וינברג)
נמרוד גור (צילום: קרן הארי וג'נט וינברג)

במרכז הרפואי לגליל בנהריה, קיבלו ארבעה מכשירים לעיקור ולחיטוי ציוד אישי של הצוותים הרפואיים, שפותחו על-ידי חברת "שטראוס מים", במטרה לסייע במאבק בנגיף הקורונה ובחזרה לשגרת עבודה באופן בטוח. מנכ"ל החברה - רונן זוהר, וסמנכ"ל מחקר ופיתוח - חיים וילדר, העניקו את המכשירים למנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום.

רונן זוהר, מסעד ברהום וחיים וילדר  (צילום: אלי כהן)
רונן זוהר, מסעד ברהום וחיים וילדר (צילום: אלי כהן)

חברת הטכנולוגיה הבינלאומית סימנס, נרתמת ולוקחת חלק במאמץ הגלובלי במלחמה בקורונה. סימנס העולמית הנחתה את כל חברות הבנות שלה ולחבור לגופים ולמפעלים העומדים בחזית המלחמה בקורונה ולהציע עזרה בכל מה שניתן. בין היתר מציעה סימנס סיוע ותמיכה ליצרני מכונות הנשמה ומסכות.

מבשלת הבוטיק הישראלית - ג'מס, הממוקמת בעיר פתח תקווה, בראשות הבעלים דניאל אלון, תרמה עשרות ארגזי בירה במגוון טעמים למחלקות מיון ומיון קורונה של בית החולים בלינסון בעיר.

דניאל אלון (צילום: יח''צ)
דניאל אלון (צילום: יח''צ)

הקבינט

חנן מור, יו"ר קבוצת הייזום והבנייה MORE

משבר הקורונה אשר פרץ לחיינו בסערה, הנחית מכה בריאותית וכלכלית כואבת על אומות העולם. בתוך המערכה הזו, ובכאוס ששטף אותנו, ענף הנדל"ן משמש אי של יציבות. החרגתו של  ענף הנדל"ן וגידורו כענף חיוני למשק היא אקוטית ומאפשרת למשק לשמור על מצע של יסודות בריאים ל'יום שאחרי'.

ממשלת ישראל חייבת להמשיך ולסייע לקטר הנדל"ן בכל דרך. אני קורא לממשלת ישראל להקים 'חמ"ל נדל"ן קורונה', תחת קבינט הדיור, אשר ינהל את ענף הבנייה וידאג להמשך עבודות התכנון והרישוי ברשויות המקומיות. החמ"ל אשר יוקם ידווח ישירות לקבינט הכלכלי- ביטחוני.

החמ"ל צריך לעבוד למען המשך שיווק קרקעות; מימון ואשראי ליזמים בהקמת פרויקטים ועבור לקוחות בתחום האשראי למשכנתאות. זאת לצד הבטחת שרשרת האספקה והייצור באתרי הבנייה והמשך  שגרה של תהליכי רישוי ותכנון.  במלחמה, אתה צריך להשתמש בכל סט הכלים העומדים לרשותך על מנת להכריע אותה במהירות האפשרית.  לא מדובר רק בכלי אפקטיבי שתרומתו למשק ולחוסן הכלכלי של ישראל היא עצומה, אלא גם בהעלאת המורל ושמירה על אופטימיות בימים מורכבים אלו. 

חנן מור (צילום: אייל טואג)
חנן מור (צילום: אייל טואג)

עסק קטן

שאול גלברד, מנכ"ל בנק יהב בחר ב"מגן שמש פרויקטים" 

שם העסק: "מגן שמש פרויקטים"

 בעל העסק: אוריאל נתן

מיקום: תלתן 35 מושב אורה

מדובר בחברה ירושלמית הפועלת משנת 1997. היא ממוקמת במושב אורה-עמינדב ומספקת במשך שנים עבודות שילוט לכל סניפי הבנק. אוריאל נתן, מנהל "מגן שמש פרויקטים" וצוותו, המשיכו לתת לנו כתמיד שירות רציף ומיידי ברמה איכותית ומקצועית, גם בתקופת הקורונה. מהפעילות שלנו עם החברה, אנו מתרשמים מהמחירים ההוגנים ומהמגוון הרחב של פתרונות לעבודות שילוט, ומבחינתנו החברה מהווה דוגמה יפה לעסקים קטנים וגדולים כאחד. 

שאול גלברד (צילום: מיכל גלברד)
שאול גלברד (צילום: מיכל גלברד)

אוריאל נתן (צילום: איילון הראל)
אוריאל נתן (צילום: איילון הראל)