1. לבנת מצייצת להצלת הצופים

לימור לבנת – שרת החינוך לשעבר וכיום יו"ר הנהלת מוזיאון ארץ ישראל, העלתה בטוויטר את הציוץ הבא: "את מיטב נעוריי ביליתי ב״צופים״. אני שומעת עכשיו על סכנה להמשך קיום תנועת הנוער הנפלאה הזו, בגלל קיצוץ בתקציבים. עכשיו??? זה לא נתפס!! ממשלת ישראל, תתעוררי ומיד. אסור שזה יקרה. איני יודעת אם זה שייך עדיין לשר החינוך, לשר המים או לשר המקשר בין שניהם -שמישהו יקום. דחוף!"

לימור לבנת (צילום: פלאש 90)
לימור לבנת (צילום: פלאש 90)

2. מוזיקה ישראלית בעזריאלי
על רקע קריאת האומנים בישראל שפנו לשרי התרבות והתקשורת בבקשה לעודד שידור מוזיקה ויצירות ישראליות על מנת להגדיל את התמלוגים ליוצרים ישראליים, הרימה חברת קניוני עזריאלי את הכפפה. מראשית השבוע הזה ישמיעו בקניוני הקבוצה ברחבי ישראל אך ורק מוזיקה ישראלית וזאת במטרה שכל התמלוגים מההשמעות יופנו לאומנים וליוצרים ישראליים, בתקופה מאתגרת זו.
ארנון תורן, ראש תחום הקניונים ומשנה למנכ"ל קבוצת עזריאלי, אמר כי היום יותר מתמיד חשוב לחזק את תוצרת הארץ ולגלות סולידריות למען כולם: "קניוני עזריאלי תומכים בקהילת אומני ישראל ויוצריה ומאחלים לכל בית ישראל יציאה מהירה ממשבר הקורונה וחזרה לשגרת חיים בריאה ומוצלחת".

ארנון תורן (צילום: יח''צ)
ארנון תורן (צילום: יח''צ)

3. סיבוני מבשל לילדים

השף מידן סיבוני, הגיע ל״בית הילד״ של עמותת ״רחשי לב״ במרכז הרפואי תל השומר, שם הצטרף לאמונה פנחסי - מנהלת פעילות ואסטרטגיה ב״רחשי לב״, ולאורנה שלומוף - סמנכ״לית קשרי חוץ ב״רחשי לב״ ובישל ארוחה לילדים חולי סרטן המאושפזים בבית החולים. סיבוני ארגן חגיגה קולינרית יפנית, שכללה מגוון מנות, אשר הוגשו לילדים ולבני המשפחות המלווים אותם, ללא תשלום, היישר אל עשרים הסוויטות המאובזרות שבהן מאושפזים הילדים. ״בית הילד״ נועד לאפשר לילדים החולים ולבני משפחותיהם להיות ביחד לכל אורך הטיפולים הקשים וליהנות מסיוע ומתמיכה, תוך כדי ליווי והעצמה אישית של הצוות המקצועי.

אמונה פנחסי, אורנה שלומוף ושף מידן סיבוני (צילום: יח''צ)
אמונה פנחסי, אורנה שלומוף ושף מידן סיבוני (צילום: יח''צ)

4. האנרגיה של ויטלזון 

מותג טיטולים מבית 'קימברלי קלארק' בחרו ברביטל ויטלזון - סטנדאפיסטית, אושיית רשת ואמא לחמישה, להוביל את הקמפיין החדש למותג.
הקמפיין מתאר בצורה הומוריסטית שאופיינית לפרזנטורית את הייחוד, האנרגיה והשובבות של התינוקות הישראלים, ומסביר למה טיטולים מתאימים להם במיוחד. לצד ויטלזון משתתפים בקמפיין חמישה ילדים - ממש כמו בחיים האמיתיים שלה.

רביטל ויטלזון (צילום: מיכה לובנטון)
רביטל ויטלזון (צילום: מיכה לובנטון)

5. תפסו ג'וב

עו"ד אפרת שפרוט מונתה למנכ"לית עמותת נט"ל ותחליף את אורלי גל שכיהנה בתפקיד ב14- השנים האחרונות. שפרוט כיהנה בתפקידיה הקודמים כמנכ"לית ארגונים במגזר השלישי ביניהם  'קרן הזדמנות' לקידום השירות האזרחי, ועמותת עלם- לנוער בסיכון. 

אפרת שפרוט (צילום: יורם אשהיים)
אפרת שפרוט (צילום: יורם אשהיים)

נורית שמיר מונתה לתפקיד מנכ"לית חברת "הכרם", מהחברות הוותיקות והגדולות בישראל בתחום ייבוא, שיווק והפצה של משקאות חריפים, יינות ובירות, שתחגוג בשנה הבאה 100 שנים להיווסדה. שמיר תחליף בתפקיד את אריאל אפשטיין, מי שכיהן כמנכ"ל החברה במשך כ-30 שנה וישמש מעתה יו"ר הדירקטוריון.

נורית שמיר (צילום: אסף לב)
נורית שמיר (צילום: אסף לב)

חברת Plus500 הישראלית, הנסחרת ברשימה הראשית בבורסה לניירות ערך של לונדון, ומפתחת פלטפורמת מסחר מקוון בחוזי הפרשים (CFDs) הודיעה על מינויו של דוד (דודי) צרויה לתפקיד מנכ"ל החברה. צרויה כיהן כמנכ"ל זמני מחודש אפריל (2020) וניתב את החברה בזמן הקורונה. צרויה, בן 36, בעל תואר בהנדסת תעשיה וניהול מהטכניון, היה בעברו יו"ר אגודת הסטודנטים בטכניון.

 דוד (דודי) צרויה (צילום: קרן בן ציון גפני)
 דוד (דודי) צרויה (צילום: קרן בן ציון גפני)

עסק קטן

עמית ישראל, מעצב פנים ומוצר, מנכ"לDESIGN AMIT ISRAEL  

ממליץ על העסק: "MC-PUBLISH"

מנהל העסק: מיקי עטיה

מיקום העסק: רחוב האדום 26, אזור תעשיה צומת כנות

המלצה:  MC-PUBLISHהוקמה בשנת 2003 מתוך תשוקה לענף הביצועי של הדפוס והפרסום, במטרה לסייע לעסקים קטנים ובינוניים ולמנף אותם למקומות גבוהים יותר. מגוון שירותים בחברה בתחום הדיגיטל ודפוס דיגיטלי, העסק פועל בהדפסות על כל סוגי החומרים  ביניהם: הדפסות על טפטים, מדבקות קיר, חיפויי קירות וזכוכיות, מדבקות, פלוטר בחיתוך והדפסות על חומרים מיוחדים כגון:  PVC, עצים, קרמיקה וזכוכית.

הצוות מקצועי ואדיב וגם בתקופת הקורונה נעזרנו בשירותם ותמיד נענינו בחיוך, " ועבורי כמעצב פנים הם מצליחים ליצור שקט תעשייתי, אני יודע שהאלמנטים אותם ארצה להפיק יהיו מדויקים, מהאיכות הטובה ובמחיר הטוב ביותר, בזכותם".

מיקי עטיה  (צילום: ניר עצמון)
מיקי עטיה (צילום: ניר עצמון)

עמית ישראל (צילום: ניר עצמון)
עמית ישראל (צילום: ניר עצמון)