1. ל-25 אלף עובדי חברת 'אמדוקס' בראשות המנכ"ל שוקי שפר, ניתנה הזדמנות ייחודית לתפוס קצת שלווה.

החברה, שמתמחה בפתרונות תקשורת מתקדמים, הזמינה את כל עובדיה ברחבי העולם, לסדנת מדיטציה עם לא אחר מאשר דיפאק צ'ופרה, ה'רוק-סטאר' של המדיטציה ההודית בעולם המערבי, שמפיץ את הבשורה שלו באמצעות הכלים הטכנולוגיים של החברה. צ'ופרה, שחולל מהפכה תודעתית עם היכולת שלו להנגיש את תורת החמלה והקשב הפנימי לעולם המהיר של המערב, הפך לגורו גלובאלי שתומך ומקדם שקט פנימי למען שלום וחמלה עולמיים. 

דיפאק צ'ופרה (צילום: צילום מסך)
דיפאק צ'ופרה (צילום: צילום מסך)

שוקי שפר  (צילום: יח''צ)
שוקי שפר (צילום: יח''צ)

2. איש העסקים דוד פתאל - בעלי רשת המלונות הנושאת את שמו, ביקש להודות לצוותים המסורים של מד"א על תפקודם במשבר הקורונה.  פתאל הציע למנכ"ל מד"א - אלי בין, לארח את המצטיינים שבחבורה לחופשות זוגיות באחד ממלונות הרשת. 

דוד פתאל (צילום: באדיבות רשת מלונות פתאל)
דוד פתאל (צילום: באדיבות רשת מלונות פתאל)

3. אמנם אולמות הקולנוע סגורים כבר חודשים ארוכים בשל הקורונה, אך הלאונג' שמח לבשר כי  בכיר תעשיית  הקולנוע - משה אדרי, מבעלי ה'סינמה סיטי', נצפה השבוע עם חיוך אופטימי  במסעדת שילה של השף שרון כהן.

משה אדרי תמונת ארכיון (צילום: אביב חופי)
משה אדרי תמונת ארכיון (צילום: אביב חופי)

4. השבוע נערכה חתונתם של ארבל תמרי עם בחיר ליבה אופיר גורדון. תמרי סטודנטית לרפואה שנה שישית בטכניון, היא בתו של אמיר תמרי שכיהן כיו"ר קסטרו ומנכ"ל מרכז הירידים בעבר. החתונה נערכה בגן האירועים אלכסנדר בעמק חפר על פי  כללי התו הסגול. הגיעו לברך: גבי אתי רוטר, רון רוטר, אהוד אולמרט, טובי שמלצר, אורי אומיד, אבי באום, אבי בניהו, משה והניה נור, יעל אנדורן, דן זייצק עו"ד מורן מאירי ועוד. 

אתי וגבי רוטר, אופיר גורדון, ארבל תמרי ואמיר תמרי  (צילום: תומר מונטילה)
אתי וגבי רוטר, אופיר גורדון, ארבל תמרי ואמיר תמרי (צילום: תומר מונטילה)

5. בערב שירה אינטימי שנערך השבוע ב'יאמה' בהרצליה עם המוזיקאי יוני רכטר, בכפוף להנחיות משרד הבריאות, נצפה גם יו"ר "יש עתיד תלם" - יאיר לפיד, כשהוא נהנה משירי ארץ ישראל הישנה והטובה. החברה הטובה עינת שרוף הוזמנה  לשיר עם רכטר את "השיר על הארץ" והתרגשה מהמעמד. 

עינת שרוף ויוני רכטר  (צילום: אינסטגרם)
עינת שרוף ויוני רכטר (צילום: אינסטגרם)

יאיר לפיד (צילום: אלוני מור)
יאיר לפיד (צילום: אלוני מור)

6. חברי המועדון העסקי-אקדמי של אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב, הוזמנו על ידי נשיא המועדון - אמנון דיק, והמנכ"לית עו"ד עדי אולמרט, ל'שיח נגידים', במסגרת אירועי האקטואליה המקוונים שמקיים המועדון בימי הקורונה. בראשון בערב  שודר שיח שהוקלט מראש, בהשתתפותם של נגיד בנק ישראל הנוכחי, ובוגר אוניברסיטת תל-אביב - פרופ' אמיר ירון, ופרופ' יעקב פרנקל, יו"ר חבר נאמנים של האוניברסיטה בהווה, ונגיד בנק ישראל לשעבר. 

אמיר ירון ויעקב פרנקל (צילום: נאור שוורץ)
אמיר ירון ויעקב פרנקל (צילום: נאור שוורץ)

7. אחרי זינוק מרשים בפעילות מאז תחילת משבר הקורונה, ועם שווי של 15.1 מיליארד דולר, חברת וויקס  (WiX) בראשות נשיא החברה - ניר זוהר, קיימה בסוף השבוע שעבר בערב את אירוע הקיץ המסורתי שלה. מטבע הדברים האירוע נערך במתכונת קצת אחרת מכרגיל: אל עובדי החברה שוגרה מבעוד מועד קופסה שהכילה דרינקים וכיבוד, ממותגת "פסטיבל הקיץ של וויקס", והפסטיבל עצמו שודר בלייב מגג החברה לכל העובדים, וכלל הופעות של עדן בן זקן, ברי סחרוף ושלומי שבן. 

ניר זוהר (צילום: אלן צצקין)
ניר זוהר (צילום: אלן צצקין)

8. אסנת רונן - יו"ר דירקטוריון פרטנר, ביקרה השבוע במעבדת דור 5 של החברה, בהמשך לזכייה במכרז התדרים של משרד התקשורת. רונן מונתה ליו"ר הדירקטוריון לפני כשנה ומכהנת כחברת הדירקטוריון בפרטנר כבר מעל עשור. המנכ"ל איציק בנבנישתי סקר בפני רונן את היכולות המהפכניות שטמונות בטכנולוגיית הדור החמישי, בטלפון הנייד, בערים חכמות, ברפואה, בתחבורה ובעולמות ה-IoT, והציג בפניה גלישה במהירות של יותר מ-1,000 מגה מהטלפון הנייד.

איציק בנבנישתי ואסנת רונן (צילום: יח''צ)
איציק בנבנישתי ואסנת רונן (צילום: יח''צ)