1. זמיר יחגוג בבידוד

שר התיירות אסף זמיר, יחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו ה-40. השר שיתף את עוקביו בטוויטר כי את יום ההולדת העגול ייאלץ לציין בבידוד, לאחר שישב ביום שישי האחרון ליד חברתו לסיעה - השרה פנינה תמנו-שטה, שחלתה בקורונה. 

ח''כ אסף זמיר (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
ח''כ אסף זמיר (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

2. הערך המוסף מבית גנדלמן

במטרה לסייע לעסקים קטנים בעיר ובעיקר לנוכח הפגיעה הכלכלית בתקופת הקורונה, מוביל ראש עיריית חדרה - צביקה גנדלמן, צעד תקדימי לעידוד רכישה בבתי עסק מקומיים.

לצורך כך חברה העירייה לפלטפורמת המתנות והחוויות BUYME שפיתחה מערכת ייעודית במסגרתה יחולקו לעובדי העירייה 'גיפטקארדים' בשווי כולל של כמיליון שקלים, אותם ניתן יהיה לממש אך ורק בבתי עסק בחדרה. לדברי גנדלמן: "בעיריית חדרה כ-2,000  עובדים, מספר המהווה כוח קנייה לא מבוטל. המיזם משיג שתי מטרות, האחת לשמח את העובדים בשי לקראת ראש השנה, והשנייה לעודד אותם לרכוש בחנויות מקומיות ובכך לסייע לבתי העסק בעיר". 

צביקה גנדלמן (צילום: דוברות עיריית חדרה)
צביקה גנדלמן (צילום: דוברות עיריית חדרה)

3. כהן מחליק עם גולדמן ובן חמו

חברת 'דייסון' קיימה השבוע אירוע השקה דיגיטלי למחליק השיער  Dyson CorraleTM בהנחיית הדוגמנית יעל גולדמן. גולדמן נבחרה להוביל את השקת המוצר בישראל יחד עם מעצב השיער ושגריר השיער של החברה בישראל - פיל בן חמו. אריק כהן מנכ"ל "ב.נ.ז.כ סחר" היבואנית הרשמית של דייסון לישראל, נכח כמובן גם הוא בצילומי ההשקה. 

פיל בן חמו, יעל גולדמן ואריק כהן (צילום: ערן לם)
פיל בן חמו, יעל גולדמן ואריק כהן (צילום: ערן לם)


4. דיין מחמם יחסים

ח"כ עוזי דיין קיים השבוע פגישת עבודה עם פאולו סזר מאירה דה וסקונסלוס -  שגריר ברזיל בישראל. הפגישה התקיימה במסגרת תפקידו של דיין כראש קבוצת הידידות הפרלמנטרית ישראל - ברזיל. השניים דנו  בנושאי המדיניות האזורית, ביטחון לאומי (המאבק בטרור ומניעת התגרענות איראן), חדשנות בתחומים משותפים, תרבות, תיירות והמאבק בנגיף הקורונה.

פאולו סזר מאירה דה וסקונסלוס ועוזי דיין   (צילום: אבי חיים)
פאולו סזר מאירה דה וסקונסלוס ועוזי דיין (צילום: אבי חיים)

5. שובו של החתול השחור

ייבואן היין אורי שקד ששותף גם ביקב רקנאטי, הביא באמצע שנות ה-90, את יינות 'גאטו נגרו' (החתול השחור) הצ'יליאניים לארץ. היין זכה להצלחה מקומית, כאשר למעלה ממיליון בקבוקים נמכרו מדי שנה ותליון החתול, שהיה מוצמד לכל בקבוק, הפך תליון על שרשראות המלצריות התל אביביות שענדו אותו לצווארן. במהלך פגישה אקראית משעשעת של שקד עם בעליו של היקב הצ'יליאני, החליטו השניים לחדש את ייבוא המותג לישראל ובקרוב נוכל שוב לראות את "החתול השחור" במסעדות, חנויות יין וברים.

6. תפסו ג'וב

סבב מינויים באפלייד מטיריאלס: רחל פישביין-קליינר מצטרפת לצוות הנהלת משאבי אנוש העולמי של החברה, המעסיקה כ- 22 אלף איש ברחבי העולם, ואת תפקידה הגלובלי תמלא מישראל. במסגרת התפקיד תוביל פישביין-קליינר ארגון חדש הנקרא "Global HR Business and Services" שתפקידו לספק למנהלים בחברה כולה כלים לניהול HR מתוך שותפות עסקית חזקה ומיקוד בתחום אסטרטגי זה. מי שתחליף אותה בתפקידה הנוכחי היא ריקי אלוני אשר תשמש כסמנכ"לית משאבי האנוש של החברה.  

דיוויד בלום מונה לסמנכ"ל השיווק ויהיה אחראי, בין היתר, על בניית האסטרטגיה השיווקית, מחקרי השוק, מנהלי שיווק המוצרים השונים ועוד.

רחל פישביין קליינר (צילום: יח''צ)
רחל פישביין קליינר (צילום: יח''צ)

דיוויד בלום (צילום: דרור סיתהכל)
דיוויד בלום (צילום: דרור סיתהכל)

ריקי אלוני (צילום: דרור סיתהכל)
ריקי אלוני (צילום: דרור סיתהכל)

יוסי חזאי מונה ליו"ר "אקומיוניטי" - תאגיד חברתי למחזור פסולת אלקטרונית. במסגרת כהונתו מתכוון חזאי להגביר את המודעות הציבורית לחשיבות  העסקתם הישירה של אנשים עם מוגבלות בכלל ובענף מחזור הפסולת האלקטרונית בפרט. חזאי הוא מייסד ובעלים של חברת אבטחת מידע וסייבר Genero Cyber Security , אשר חלק ניכר מפעילותה פונה לתעשיית    ITבמגזר העיסקי, הממשלתי והביטחוני 

יוסי חזאי (צילום: יח''צ אקומיוניטי)
יוסי חזאי (צילום: יח''צ אקומיוניטי)

רגע של אופטימיות

מיטל אמיתי, ממנכ"לי איגוד ערים לאיכות הסביבה 

במהלך שבוע עבודה, מלא בעשייה, פגישות, סיורים, ביקורות, טלפונים, חוזים ועוד, אני מקפידה לשלב ספורט בחיי: פילאטיס, ריצות וצעידות. מייצרת לעצמי זמן איכות ולפעמים זוכה ליהנות מהשקיעה. הספורט עוזר לשחרר אנדרופינים, לנקות את הראש, ולשמור על אורח חיים קצת יותר בריא, ולשכוח לזמן מה מכל הדברים שמדאיגים אותי ובמיוחד עכשיו עם כל מה שקורה בתקופת הקורונה. ממליצה בחום לכולם, ובמיוחד למי שיושבים רוב היום במשרדים ומול המחשב, להקפיד להכניס ללו"ז פעילות ספורטיבית ולזכור - נפש בריאה בגוף בריא!

מיטל אמיתי (צילום: נטלי כהן קדוש)
מיטל אמיתי (צילום: נטלי כהן קדוש)

רגע של אופטימיות, הלאונג' (צילום: פרטי)
רגע של אופטימיות, הלאונג' (צילום: פרטי)