1. בראשון בערב התקיימה השקת העונה החדשה של הסדרה "גולסטאר", שתעלה לשידור בראשית השבוע הבא בHOT. באירוע שנערך באצטדיון בלומפילד במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות נכחו: מנכ״לית חברת HOT טל גרנות-גולדשטיין יחד עם ירון ליכטנשטיין, הדס מוזס -ליכטנשטיין, חיים סלוצקי, דרי שי, רינת קליין וכוכבי הסדרה.

גולסטאר (צילום: ראובן שניידר, HOT)
גולסטאר (צילום: ראובן שניידר, HOT)

2. אטלס בדרייב אין

מנכ״ל חברת הסטארט-אפ DreaMed - ערן אטלס, החליט שלא לוותר על האירוע השנתי של החברה, למרות הקורונה, אך כדי לשמור על בריאות העובדים החליט לקיים אותו במתכונת של דרייב אין. אמן החושים דביר שאבי, שהיה אחראי על התוכנית האומנותית באירוע, הסתובב בין הרכבים, בזמן שכל המופע שלו הוקרן על מסך ענק לכל העובדים - ובמקום מחיאות כפיים מתפעלות, צפרו כולם בצופר או היבהבו בפנסי המכוניות. האירוע הייחודי התרחש בחניון באזור בן שמן בהשתתפות 30 עובדי החברה בארץ, יחד עם בני ובנות זוגם. חברת DreaMed דאגה שבאירוע, שהופק בעלות של עשרות אלפי שקלים, כל הספקים - מהאוכל ועד ההגברה - יהיו עסקים קטנים ועצמאיים וזאת במטרה לתמוך בעסקים קטנים שנפגעו במשבר הקורונה. 

ערן אטלס (צילום: יח''צ)
ערן אטלס (צילום: יח''צ)

3. לוטן סטרילי

גן החלומות של עמותת 'גדולים מהחיים' - גן ייעודי לילדים חולי סרטן ומחלימים, הממוקם בכפר אז"ר -  פתח אתמול את שעריו לכ-20 ילדים בגילאי שנתיים עד שש.

הילדים הנרגשים החלו את השנה בגן צבעוני וסטרילי שנצבע במיוחד עבורם בצבעים אנטי בקטריאליים מיוחדים על ידי חברת הצבע נירלט שתרמה עשרות דליי צבע לגן.

עמרי לוטן - מנכ"ל חברת נירלט, הגיע להכיר את פעילות הגן וערך במקום סיור יחד עם ליאור שמואלי - מנכ"ל עמותת גדולים מהחיים .

ליאור שמואלי ועמרי לוטן (צילום: יח''צ)
ליאור שמואלי ועמרי לוטן (צילום: יח''צ)

4. רפאלי ואמנות הצילום

בר רפאלי ואסי עזר, הפרזנטורים של מותג המשקפיים CAROLINA LEMKE BERLIN, הצטלמו בשני האחרון לקמפיין משקפי הראייה לקולקציית סתיו-חורף 20-21. לצילומי הקמפיין הגיע גם אורן בר-גיל - סמנכ"ל השיווק של 'קרולינה למקה ברלין' ומבעלי קבוצת הודיס, השותפה במותג.

 כחלק מקמפיין החורף הקרוב, צילמו שני הפרזנטורים האחד את השנייה, ולהיפך, כל אחד מזווית הראייה ההומוריסטית שלו. לטובת הצילומים התייצב במקום על מנת לתת טיפים, צלם האופנה אייל נבו. 

בר רפאלי, אורן בר-גיל ואסי עזר (צילום: שוקה כהן)
בר רפאלי, אורן בר-גיל ואסי עזר (צילום: שוקה כהן)

5. באבו חוגג יובל

שמעון באבו מבעלי מסעדת הסושי 'קיוטו' החביבה על רבים מחברי האלפיון העליון, חגג בשני בערב את יום הולדתו ה-50. חצר המסעדה לבשה חג לרגל האירוע וקושטה באלמנטים שונים שעליהם הופיעה דמותו של חתן השמחה. על השמח הופקדו ושרו עינת שרוף ושמעון בוסקילה. בין המברכים נצפו: עמיר שאלתיאל, זיו שילון, הרב מרדכי חסידים, גיא ז'אן, ציפי ורפי רפאלי ועוד ועוד.

שמעון באבו (צילום: אביב חופי)
שמעון באבו (צילום: אביב חופי)

6.  השחור החדש במרכז תאו

במרכז תאו בהרצליה נערך השבוע ערב השקה לסרט הדוקומנטרי החדש של הבמאי והיוצר בעז רוזנברג: "צ׳אנסלה, השחור החדש" העוקב אחר חייו האישיים של השחקן והכוכב העולה שון מונגוזה (צ'אנסלה). 

הסרט הופק עבור תאגיד השידור הישראלי כאן 11, בשיתוף קרן מקור לקולנוע וטלוויזיה. ההקרנה היא חלק מיוזמה חדשה: "קולנוע מקור בתאו" – פרי שיתוף פעולה בין מרכז תאו, סינמטק הרצליה, וקרן מקור לקולנוע וטלוויזיה. 

במסגרת היוזמה יוקרנו במרכז תאו סרטים דוקומנטריים חדשים ומשובחים מדי יום רביעי.

אל הערב הגיעו חברים קרובים ובני משפחותיהם של הבמאי ושל כוכב הסרט, ביניהם: עמית גורן - מנכ"ל קרן מקור לקולנוע וטלוויזיה; סיגי פרל - מנהלת מרכז תאו; השחקנית נתי קלוגר - אשתו של בעז רוזנברג ועוד.

ההקרנה האינטימית התקיימה באוויר הפתוח, עם מספר משתתפים מצומצם, בהתאם להנחיות התו הסגול.

בעז רוזנברג ועמית גורן (צילום: סשה פרילוצקי)
בעז רוזנברג ועמית גורן (צילום: סשה פרילוצקי)

7. השלישי של זיידנר

עומר זיידנר מנכ״ל Kfc ישראל ואלון וינשטוק סמנכ"ל השיווק, השיקו ביום שלישי את הסניף ה-3 של הרשת בישראל והפעם בירכא. הסניף ממוקם במרכז הפאוור סנטר המנוהל בשותפות של SEVEN ו-BIG במתחם הבילוי הגדול  BIG FASHION OUTLET ירכא. התפריט בישראל ישמור על הטעם המקורי המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם.

עומר זיידהר ואלון וינשטוק  (צילום: אור סיני)
עומר זיידהר ואלון וינשטוק (צילום: אור סיני)

רגע של אופטימיות

רוני מלאכי, מנכ"לית הפורום הציבורי לכפרי נוער ופנימיות

פתיחת שנת הלימודים, זה הזמן להגיד תודה למאות האנשים, אוניברסיטאות וקרנות פילנתרופיות שהוכיחו שישראל היפה נוכחת דווקא ברגעי משבר. "מחשב אחד משנה עולם" זאת לא סיסמה זאת שיטה לצמצום פערים.

רוני מלאכי (צילום: הפורום הציבורי לכפרי נוער ופנימיות)
רוני מלאכי (צילום: הפורום הציבורי לכפרי נוער ופנימיות)

רגע של אופטימיות, הלאונג' (צילום: יח''צ)
רגע של אופטימיות, הלאונג' (צילום: יח''צ)