1. אחרי שבמוצאי השבת האחרונה פרסם ראש הממשלה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו פוסט בשם הליכוד שמאשים לפחות ארבעה מבכירי ההיי-טק בישראל – קובי ריכטר, ארני פטרושקה, אייל ולדמן וברק חכמוב – תוך כינויים 'טייקונים' בארגון ההפגנות נגדו, הדברים לא נשארו תלויים באוויר ועוררו תגובת נגד. ברק עילם - מנכ"ל חברת 'נייס', התייחס לעניין בחשבון הפייסבוק שלו: "הופתעתי לראות את ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף בתסכול ובמרמור את ההייטק הישראלי. איל וולדמן, אורני פטרושקה, קובי ריכטר ורבים אחרים הם מעמודי התווך של תעשיית ההייטק בישראל. עצה לי למר נתניהו: תתקשר אליהם להתנצל. באותה הזדמנות שאל אותם על ניסיונם בהתוויית חזון, גיבוש אסטרטגיה, בניית צוות מנצח ומצוינות בניהול. הם עשו זאת אינספור פעמים בעשר אצבעותיהם לתפארת מדינת ישראל". 

קובי ריכטר (צילום: אבשלום ששוני)
קובי ריכטר (צילום: אבשלום ששוני)

ברק עילם, מנכ''ל נייס (צילום: פייסבוק)
ברק עילם, מנכ''ל נייס (צילום: פייסבוק)

איל וולדמן  (צילום: קובי בכר)
איל וולדמן (צילום: קובי בכר)

2. אם חיפשתם לוקיישן חדש לחופשה, ראש העיר באר שבע - רוביק דנילוביץ' העלה פוסט מלווה בתמונות, הממליץ על מלון חדש בעיר הדרומית: חלום גדול שהפך למציאות! דווקא בימים אלו מתעלה היזמות, מיתמרת כמגדלור של תקווה ורואה את העתיד בצורה בהירה יותר. ברכות מעומק הלב לגבי ויורם אוחיון, שהשקיעו רבות בהקמתו מחדש של בית מלון ״הנגב״ המיתולוגי בעיר העתיקה, ברחוב העצמאות. בית המלון החדש מושקע ובעל האיכויות והסטנדרטים הגבוהים ביותר כיום, מבחינת ריהוט, אירוח וסטנדרטים בינלאומיים, והוא ינוהל על ידי חברת ״דומוס״ המקצועית, בהנהלתם של מיקי ואיתי - שגרירים נפלאים של באר שבע והנגב".

רוביק דנילוביץ' ארכיון (צילום: שוקה כהן)
רוביק דנילוביץ' ארכיון (צילום: שוקה כהן)

3.בעוד הרשת סערה בעקבות התפטרותו הרועשת של ראש אגף התקציבים באוצר - שאול מרידור, אחיו - אבישי מרידור - שחקן בתיאטרון 'הקאמרי', המושבת מעבודה בעקבות הקורונה צייץ: "לפחות עכשיו אני לא המובטל היחיד במשפחה". האח המתפטר הגיב בהומור: "אתה בחל"ת, ותכף תחזור להציג בתיאטרון. יום אחד תן לי קצת תשומת לב. מה קרה?" וצירף אימוג'ים של צחוק ונשיקה.

שאול ואבישי מרידור (צילום: צילום מסך טוויטר)
שאול ואבישי מרידור (צילום: צילום מסך טוויטר)

4.בראשון בערב התקיימה השקת העונה החדשה של הסדרה "גולסטאר", שתעלה לשידור בראשית השבוע הבא ב-HOT. באירוע שנערך באצטדיון בלומפילד במתכונת מצומצמת, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, נכחו: מנכ״לית HOT - טל גרנות-גולדשטיין, המפיקים: ירון ליכטנשטיין והדס מוזס -ליכטנשטיין, חיים סלוצקי, דרי שי וכוכבי הסדרה.

ירון ליכטנשטיין, טל גרנות-גולדשטיין והדס מוזס-ליכטנשטיין  (צילום: ראובן שניידר, HOT)
ירון ליכטנשטיין, טל גרנות-גולדשטיין והדס מוזס-ליכטנשטיין (צילום: ראובן שניידר, HOT)

5. לידיעת הפאשניסטיות – המעצבת אל ששון, שהיא גם זוגתו ואם ילדיו של ג'ורג'י אקירוב, התחדשה בקולקציה חדשה של חלוקי משי פרי עיצובה. הראשונה לפרגן היתה חברתה הטובה בר חלפון המעצבת הצעירה ומבעלי המותג 'סאקס' שהעלתה לחשבון האינסטגרם את העיצובים הצבעוניים של ששון. 

אל ששון וג'ורג'י אקירוב (צילום: ללא)
אל ששון וג'ורג'י אקירוב (צילום: ללא)

6. סדרת הנוער 'כפולה' בכיכובה של נועה קירל חזרה השבוע בעונה חמישית. בערב ההשקה שנערך בתל אביב נצפו רינת קליין - מנכ"לית 'סלוצקי אפיקי תקשורת' המפיקה את הסדרה, ובתה רוני מרון-קליין המשחקת בסדרה המצליחה. 

רוני מרון-קליין ורינת קליין   (צילום: צילום מסך מתוך הפייסבוק)
רוני מרון-קליין ורינת קליין  (צילום: צילום מסך מתוך הפייסבוק)

7. את יום שישי שעבר בילה שר החקלאות אלון שוסטר בשוק הנמל בתל אביב, עם אחת מיזמיות השוק - מיכל אנסקי. אנסקי העלתה פוסט שבו הודתה לשוסטר על כך שהגיע למקום כדי לשמוע איך אפשר לסייע לחקלאי הארץ להתפרנס בכבוד. השר עבר בין הדוכנים שוחח עם החקלאים, וטעם את התוצרת. על פי אנסקי הוא לא פיזר הבטחות לכל עבר אלא פשוט יצא לדרך. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Michal Ansky (@michalansky) on