1. אלשטיין בעברית

אבן הפינה לפארק ההייטק "גב-ים פארק העברית", הונחה בטקס מצומצם אך חגיגי, שנערך בשבוע שעבר. האירוע התקיים במעמד ראש העיר ירושלים - משה ליאון, מנכ"ל גב-ים - אבי יעקובוביץ׳, נשיא האוניברסיטה העברית - פרופסור אשר כהן, יו"ר קבוצת IDB, אדוארדו אלשטיין, מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים - אייל חיימובסקי, ויו״ר הועדה לתכנון ותקצוב - פרופסור יפה זילברשץ. בשל מגבלות הקורונה, יו"ר ׳גב-ים׳ - אלחנדרו אלשטיין, לקח חלק באירוע מרחוק באמצעות אפליקציית זום.

במסגרת הפרויקט  תקים החברה, יחד עם האוניברסיטה העברית ובשיתוף עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים, את הפארק שישתרע על פני 30 דונמים, יכלול מגדל ושלושה מבנים ועלות הקמתו מוערכת בכ-1.4 מיליארד שקלים.

אשר כהן, משה ליאון, אדוארדו אלשטיין ואבי יעקובוביץ (צילום: סיון פרג')
אשר כהן, משה ליאון, אדוארדו אלשטיין ואבי יעקובוביץ (צילום: סיון פרג')

2. החגיגה של Plus500 

בחמישי האחרון בקיבוץ יגור, קיימה חברת הטכנולוגיה Plus500 הישראלית אירוע חברה לעובדיה תחת כיפת השמיים. האירוע תוכנן ונערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות והמוזמנים חולקו לקפסולות זוגיות.

במתחם המושקע נפגשו עובדי החברה לאחר תקופה ממושכת של עבודה מהבית. במרכז הערב נהנו העובדים מהופעה של משה פרץ שאירח את חנן בן ארי וסט מיוחד של DJ ערן ברנע. החברה הציגה לאחרונה תוצאות שיא בחציון הראשון בכל נתוני הפעילות. ואף חילקה דיבידנד בסך של 101.0 מיליון דולר לבעלי מניותיה. מנכ"ל החברה דוד צרויה נאם והודה לעובדים על המסירות בתקופה המאתגרת שהובילה להצלחת החברה. נכון להיום Plus500  הינה נותנת החסות הראשית של חמש קבוצות ספורט בינלאומיות מובילות, בנוסף לשותפות המוצלחת וארוכת שנים עם מועדון הכדורגל הספרדי, אתלטיקו מדריד, וכן מועדון הרוגבי האוסטרלי ה- Plus500 Brumbies. נצפו מבלים: אלעד אבן חן - סמנכ"ל הכספים של פלוס500, ניר זץ – סמנכ"ל השיווק של החברה, ברק רגב - מנכ"ל גוגל ישראל, נציגי קרדורקס, PWC ,  Appsflyer תלמה ושותפים עסקיים.

משה פרץ וחנן בן ארי (צילום: מיכה בריקמן)
משה פרץ וחנן בן ארי (צילום: מיכה בריקמן)

הקפסולות  (צילום: עמרי סילבר)
הקפסולות (צילום: עמרי סילבר)

3. מפתחות מראש העיר

ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, מנכ״ל דניה סיבוס - רונן גינזבורג, והיזם עמוס לוזון, השתתפו באירוע מסירת המפתחות לזוג המאושר שזכה בדירה בפרויקט Unique Top ראשל"צ במסגרת תכנית מחיר למשתכן. הטקס התקיים תחת מגבלות הקורונה..

רז קינסטליך, עמוס לוזון ורונן גינזבורג (צילום: עודד קרני)
רז קינסטליך, עמוס לוזון ורונן גינזבורג (צילום: עודד קרני)

3. גרא-מרגליות מוחה

עו"ד מיכל גרא-מרגליות, מנכ"לית שדולת הנשים פרסמה פוסט נוקב בעקבות מעצרו של האמן זאב שושקה אנגלמאייר בהפגנה בבלפור:

"אם הייתי חושבת שלמשטרה יש חוש הומור, היה אפשר לחשוב שזאת מתיחת אחד באפריל. שושקה היא לא ״הטרדה מינית כלפי הציבור״. שושקה היא מראה גרוטסקית של מצבן של נשים במרחב הציבורי. אם המשטרה הייתה מתייחסת קצת יותר ברצינות לביטחונן, רווחתן וחייהן של נשים, אז מצבנו היה הרבה יותר טוב. הביזוי פה הוא של המשטרה את הציבור בכלל, נשים בפרט ומה זה בכלל הטרדה ופגיעה מינית".

5. הקפסולה של אבנר

רונית אבנר, מבעלי חברת המשקאות 'הכרם', ציינה בסוף השבוע את יום הולדתה ה- 50 באירוע מצומצם. החגיגה לכבודה נערכה בחוג המשפחה והחברים הקרובים בסטודיו ׳ארכדיה׳ של השף עזרא קדם בעין כרם, וכללה הופעה אקוסטית של הזמר אברהם טל.

רונית אבנר, אריאל אפשטיין ונורית שמיר (צילום: אביב חופי)
רונית אבנר, אריאל אפשטיין ונורית שמיר (צילום: אביב חופי)

6. אדלשטיין מבקר

שר הבריאות יולי אדלשטיין מלווה באנשי משרדו, ביקר בבית יד שרה בירושלים והתרשם מקרוב מהעשייה המרובה של הארגון  בשגרה ובחירום. יו"ר ומייסד ׳יד שרה׳ - אורי לופליאנסקי ומוישי כהן - מנכ"ל הארגון, ליוו את הביקור. כארגון  המוביל בפריסה ארצית עם 120 סניפים בכל רחבי הארץ, ומערך של כ-7000 מתנדבים,  יד שרה ממשיכה לפעול בימי הקורונה, מספקת ציוד נשימתי מציל חיים, ונותנת מענה מקיף ותומך לכל מי שזקוק לכך להחלמה בבית.

מוישי כהן, יולי אדלשטיין, אורי לופליאנסקי  (צילום: יח''צ)
מוישי כהן, יולי אדלשטיין, אורי לופליאנסקי (צילום: יח''צ)

רגע של אופטימיות

אדי כץ, מנכ"ל ובעלים גרופ 107:

"בתקופה כזו של חוסר בהירות בריאותית וכלכלית אני מתעודד מלפגוש את הנוער שגדל כאן במדינת ישראל. אני בן אדם של אנשים ומאז ומתמיד מקפיד לצד העשייה המרובה שלי להיפגש עם בני נוער ולהרצות להם על יזמות ואמונה אישית בעצמך. תקופת הקורונה שינתה את אופי המפגשים וממפגשים פרונטליים עברנו למפגשי זום אין לי ספק שהנוער שלנו הוא נוער הישגי, בעל עניין ורצון להתפתח ולהתקדם בכל רגע ורגע".

אדי כץ (צילום: גיא ירוסלבסקי)
אדי כץ (צילום: גיא ירוסלבסקי)

רגע של אופטימיות, הלאונג' (צילום: פרטי)
רגע של אופטימיות, הלאונג' (צילום: פרטי)