ציפי פינס, מנהלת תיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר והילה רהב, יו"ר אגודת הידידים של התיאטרון יצאו עם בשורה מעודדת לעובדי התיאטרון המושבתים של הקורונה לקראת ראש השנה. השתיים הכריזו כי בזכות תרומה של 320,000 שקל יעניק התיאטרון שי לחג בסך 1,200 שקל לכל אחד מ- 173 העובדים הקבועים של התיאטרון: שחקנים, יוצרים, עובדי מנהלה, תחזוקה, הפקה ועוד. פינס ורהב הודו לברוך איבצ'ר על תרומה של 160,000 שקל, שהצטרפו ל-160,000 שקל תרומתם של חברי אגודת הידידים.

הרמזור על פי מילר
בפירמת עורכי הדין ועורכי הפטנטים הבינלאומית פרל-כהן החליטו השנה לעשות הרמת כוסית מקוונת, עם הסטנדאפיסט והשחקן אדיר מילר. במופע הזום, ממשרדי הפירמה בבניין עזריאלי-שרונה בתל-אביב ששודר לכל עובדי המשרד, אמר מילר כי "תוכנית הרמזור של גמזו היא רעיון מצוין, אבל אני, חפר ואיצקו חשבנו על זה הרבה זמן לפניו". את האירוע פתח עו"ד זאב פרל השותף המנהל של הפירמה בדברי ברכה לשנה החדשה. לשי באב"ד, מנכ"ל משרד האוצר היוצא הוזמן לשתף את עובדי הפירמה בחוויות מתקופת כהונתו באוצר.

אדיר מילר ושי באב''ד (צילום: עדי כהן)
אדיר מילר ושי באב''ד (צילום: עדי כהן)

המצטיינים של הקאמרי
ביום שישי האחרון, נערך טקס להענקת פרס ראש העיר תל אביב-יפו לשחקנים והעובדים המצטיינים של התיאטרון הקאמרי. בשונה מבכל שנה, הטקס שודר בזום, כאשר מלבד הזוכים בפרס, העובדים והמשפחות צפו בטקס מרחוק. נפגשו באולם קאמרי 4 מנכ"ל התיאטרון רן גואטה, והזוכים, בהם השחקנים: מיה דגן, עמוס תמם, נטע גרטי, עוז זהבי, מרים זהר, ואודיה קורן. הפרס הוענק גם לקרן ארזי - מנהלת אגודת הידידים של התיאטרון, על פועלה למען השחקנים בתקופת הקורונה. מי שהפתיעה והגיעה לפרגן לזוכים מקרוב היתה ליאורה עופר שבמשך שנים ארוכות כיהנה כיו"ר אגודת ידידי התיאטרון.

רן גואטה ומרים זהר (צילום: אביב חופי)
רן גואטה ומרים זהר (צילום: אביב חופי)
קרן ארזי וליאורה עופר (צילום: אביב חופי)
קרן ארזי וליאורה עופר (צילום: אביב חופי)

ידידי ויצו לובשים גרינברג

לפני כחצי שנה הוקמה אגודת ידידי ויצו, שמטרתה להביא תרומות לארגון הרווחה הגדול בישראל. הפרויקט הראשון של אגודת הידידים, שצולם לאחרונה, כלל הכנת חולצות בעיצובו של אביב גרינברג - בין האמנים הצעירים הבולטים הפועלים בישראל. החולצות עצמן נתרמו על ידי מותג האופנה JACK KUBA  וימכרו, כשכל ההכנסות ייתרמו למען נשים בסיכון וילדיהן. בין אלו שהתייצבו מול המצלמה והפגינו מעורבות:  ג'ני קובה, פרלה קובה, חלי קז, לאה שנירר, סנדרה רינגלר, שי לי ליפא ועוד.

חלי קז (צילום: גיל חיון)
חלי קז (צילום: גיל חיון)

שי לי ליפא (צילום: גיל חיון)
שי לי ליפא (צילום: גיל חיון)

ג'ני קובה ופרלה קובה (צילום: גיל חיון)
ג'ני קובה ופרלה קובה (צילום: גיל חיון)

בוגרי הטכניון מרימים בזום

ברוח התקופה, גם טקס הרמת הכוסית המסורתי לכבוד השנה החדשה, של ארגון בוגרי הטכניון, עבר למתכונת ZOOM. כך יצא שלראשונה, גם בוגרים שעשו רילוקיישן ועובדים בחברות ותאגידים ברחבי העולם  יכלו להשתתף באירוע . איחלו שנה טובה מרחוק אבל בחום: נשיא הטכניון - פרופסור אורי סיון, נשיא הטכניון היוצא - פרופסור אמריטוס פרץ לביא, אשר הרצה על 'חלומות ושינה בימי קורונה'; ומנכ"לית ארגון בוגרי הטכניון - רותי דונג.

אורי סיון (צילום: איתי סיון)
אורי סיון (צילום: איתי סיון)

שת"פ טיפולי אקדמי

בשבוע שעבר התקיים טקס להשקת המרכז הטיפולי–אקדמי הבינלאומי, הראשון מסוגו, המשותף לאוניברסיטת בר-אילן וארגון רטורנו. הטקס נערך בהשתתפות פרופ׳ יפה זילברשץ - ראש הות״ת,  פרופ' אריה צבן - נשיא האוניברסיטה, הרב איתן אקשטיין - מנכ"ל ומייסד הקהילה הטיפולית  רטורנו, ופרופ׳ נתי רונאל, ראש המרכז הטיפולי-אוניברסיטאי שיזם את הקמת המרכז. אירוע ההשקה שהתקיים במרכז "רטורנו" ציין את תחילת שיתוף הפעולה בין הגופים ואת חניכתו של המרכז הטיפולי – אוניברסיטאי לחקר הטיפול, השיקום והמניעה של התמכרויות, הראשון מסוגו בעולם.

איתן אקשטיין, נתי רונאל, יפה זילברשץ ואריה צבן (צילום: שלומי מזרחי)
איתן אקשטיין, נתי רונאל, יפה זילברשץ ואריה צבן (צילום: שלומי מזרחי)