שנתיים חלפו מאז אייל גולן ורוסלנה רודינה פירקו את החבילה והלכו כל אחד לדרכו. מאז נהנה הזמר מחיי הרווקות ונתפס מתרועע עם לא מעט בחורות, רובן דוגמניות צעירות, אבל אף אחת מהן לא כבשה את ליבו והפכה לקשר יציב ויחיד. רודינה לעומתו לגמרי המשיכה הלאה וחצי שנה אחרי הפרידה מאב בנה, היא התנחמה בזרועותיו של איתי פז, סוכן ביטוח בן 34, עימו היא מתחזקת כבר שנה וחצי זוגיות יציבה מתחת לרדאר.

כעת מסתמן שגם הזמר נורה על ידי חץ הקופידון כי יש אחת שכבשה את ליבו של המסלסל הלאומי, והוא כל כך מאוהב כך שהוא מחזר אחריה נמרצות וממתין בסבלנות שיהפכו לזוג באופן רשמי. אז כמובן שמדובר בדניאל גרינברג יוצאת האח הגדול איתה הזמר מרבה לבלות בחודשים האחרונים ואף לא מסתיר מהציבור את הקשר הקרוב ביניהם כשהוא מתעד את זה ברשתות החברתיות.

אייל גולן ודניאל גרינברג. (צילום: אלוני מור)
אייל גולן ודניאל גרינברג. (צילום: אלוני מור)



אם תהיתם מדוע הבריז גולן מההשקה של מגי טביבי, נדווח כי באותה שעה הוא העדיף לבלות עם גרינברג ואחיה בבר הרודיאו ברחובות שבבעלותו. מקורב לגרינברג דיווח בבלעדיות ל-TMI: "הוא מאוהב בה, אבל היא עושה לו חיים קשים כי היא לא מוכנה להיות עוד אחת מהבחורות שלו. גם היא בעניין שלו אבל היא מפחדת ומעדיפה להתנהל איתו בזהירות ובאיטיות עד שתהיה בטוחה שלא מדובר בעוד כיבוש או סטוץ שלו". עוד מסר מקורב: "היא היחידה שמעניינת אותו, הוא מתייחס אליה בכבוד והצליח לכבוש גם את ליבם של בני משפחתה ולהפוך לבן בית". מקור אחר סיפר:"הקשר מתבשל על אש קטנה, ונראה שבקרוב מאד השניים יהפכו לזוג רשמי".


(צילום: אלוני מור)
(צילום: אלוני מור)