הדוגמנית עדן פינס ידועה בשמחת החיים שלה ובכך שהיא אוהבת לבלות ולטייל ברחבי העולם, אך מה שוודאי לא ידעתם זה שהיא סוחבת איתה פצע עמוק שמלווה, וימשיך ללוות אותה, כל החיים. בשיחה אינטימית עם מוטי רייפ, בתוכנית "ללא פילטרים", פינס חשפה בפעם הראשונה את ההתנסות המינית הראשונה שלה שהשאירה אותה מצולקת פיזית ונפשית.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עדן פינס חושפת בפתיחות תקיפה מינית אלימה (צילום: באדיבות רשת 13)

בתחילת השיחה הראתה פינס לרייפ צלקת שיש לה בסנטר, שנשארה בעקבות תקיפה מינית אלימה. "זה מה שנהיה, לא כי התפר לא היה טוב, אלא כי כשעשיתי את זה, יומיים אחרי זה, זה היה בגיל צעיר מאוד. הייתה החוויה המינית הראשונה שלי, ולא כל כך מרצון. לא רצון בכלל. וזה היה מלווה גם בקצת אלימות, אז פשוט נקרעו לי התפרים", סיפרה בכאב והוסיפה: "ובאמת הבנתי שזה משהו שאני סוחבת אותו עד היום וצריך לטפל". 

"את יודעת ששחלות זה כעס? על מי את כועסת?", שאל רייפ בהתייחס לשחלות הפוליסיצטיות אותן חשפה בעבר, והיא ענתה: "כועסת? קודם כל על עצמי ששמרתי בבטן, אני כעסתי על אותו בן אדם, שאם אתה תדבר איתו היום יכול להיות שהוא בכלל לא יבין מה הוא עשה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

עדן פינס (צילום: נוי עורקבי)
עדן פינס (צילום: נוי עורקבי)

בהמשך פינס סיפרה כי לפני כשנה פגשה את אותו האדם שתקף אותה. "זה קרה אחרי כל כך הרבה שנים, בכניסה לחציון הוא פשוט חצה אותי. ואו, מה שקרה לי באותו רגע, ואני כועסת על כל האנשים שחושבים שזה דבר לגיטימי לעשות. כי צריך לזהות לא, גם אם לא אומרים לא, ואמרתי לא, אבל צריך לזהות את זה. הם צריכים להבין שזה לא עוד רגע, תזלח לי על המילה, זה לא עוד זי*ן. תסלח לי שוב על המילה, זה לזיין לבן אדם את החיים".

"זה משהו שאני סוחבת עד היום וכל כך הרבה שנים עברו ואני כאילו מאוד מחוברת למיניות שלי, אבל גם מאוד מפחדת ממנה", סיכמה את דבריה.