הזמרת דנה אינטרנשיונל עשתה לא מעט כותרות מאז שזכתה באירוויזיון ב-1998, ואף על פי שהיא נחשבת אייקון של הקהילה הגאה בכל העולם ומתחזקת קריירה בת שלושה עשורים, חייה האישיים תמיד נותרו הרחק מאור הזרקורים - עד עכשיו. בסדרת הדוקו־ריאליטי "דנה קמה" שעלתה לפני מעט יותר מחודש, אינטרנשיונל מכניסה לראשונה את המצלמות לחייה ובפרק הקרוב היא הולכת להציג משבר אישי קשה.

"היום בערב ישודר הפרק החושפני ביותר בסדרה דנה קמה", כתבה דנה בחשבון האינסטגרם שלה. "עד לפני שבוע לא החלטתי אם אני רוצה שהוא ישודר או לא. הוא היה בסטנד ביי והייתה לו גרסה מרוככת ומעורפלת יותר. מהיום הראשון שהתפרסמתי, החלטתי שאני לא מסתירה כלום. אני מי שאני. לא מתביישת בכלום ולא מנסה להציג דמות כדי שיאהבו אותי. תמיד אמרתי - עדיף להיות שנוא על מי שאתה מאשר אהוב על מי שאתה לא באמת".

"אז גם עכשיו, נאמנה לעצמי ולכם, אני משתפת ומספרת ומקווה שהדברים יתנו כח ואומץ, למי שחווה את מה שאני חוויתי, וגם לי, שעדיין לא העזתי לדבר על זה", כתבה אינטרנשיונל. "התחלנו את צילומי הסדרה ״דנה קמה״ אחרי תקופת הקורונה שהשביתה אותי כמו את כולם ואז בבת אחת, צוות שלם של מצלמות, ג׳וני קוניאק החכם, הבמאי אילן עבודי הגאון והרגיש, ועשרות אנשי צוות שעוקבים אחרי ונכנסים אל תוך החיים האישיים שלי. במשך שלושים שנות קריירה הקפדתי לשמור על הפרטיות והשארתי לעצמי ולמקורבי את דנה שמאחורי התדמית. דנה של הבית. פתאום זה השתנה. זה היה לא פשוט ובמהלך הצילומים, אחרי כמה חודשים, נשברתי".

"שנים של מסע חיים שלא יכולתי לדמיין, בארץ ובחו״ל, של הצלחות ונפילות ושיאים והגשמת חלומות, מסע שתמיד הצטיירתי בו כדמות חזקה מהחיים, סמל של אומץ וחוזק", הוסיפה הזמרת. "לא פעם הרגשתי שגם שאני נחלשת - אני חייבת להיות דנה הזו של התדמית. מעולם לא הלכתי לטיפול (וחבל) ולא באמת נתתי לעצמי להיות חלשה. ופתאום, זה קרה, בבת אחת ובעוצמה. נשברתי. לראשונה בקריירה ובחיים הרגשתי שאני לא יכולה יותר. העצב והדיכאון השתלטו עלי. כמו מפלצת רעה שבלעה אותי לתוכה. הבוקר בא, ולא בא אלי. הערב ירד ואני לא איתו. הלילות נהיו לי קשים והשינה לא שינה. כשהבנתי שהמצב הלא נעים הזה לא עוזב, החלטתי להלחם. לא להכנע לו, לא להתבייש, לטפל בעצמי". 

דנה אינטרנשיונל (צילום: שגיא דהרי)
דנה אינטרנשיונל (צילום: שגיא דהרי)

"בשנת 2023 כשהרפואה ככ מתקדמת, ואנחנו נעזרים ברופאים וכדורים כשהגוף נחלש, חובה להעזר ברפואה גם כשהנפש פתאום נחלשת", הוסיפה אינטרנשיונל. "זו לא בושה. זו גאווה. לקחתי פסק זמן מהצילומים ומהעולם. טפלתי בעצמי. אין תרופות קסם והעצב הטורדני לא עוזב ביום אחד. אבל אני אחרי. עם הפנים קדימה. שאלתם לא פעם בזמן האחרון מה קרה לי. אז הנה התשובה. אני רגועה יותר, שלווה יותר, חושבת יותר, אולי אפילו שקולה יותר. משעשע אותי כמה חסרה לכם דנה החצופה, התוקפנית, הקולנית. אל דאגה. היא כאן איתי והיא תישאר איתנו לתמיד. לא תיפטרו ממנה ככ מהר. אני בתקופה חדשה והמשבר הזה מאחורי".

"מקווה שהסיפור הזה שלי יתן תקווה ואור וכח לכל מי שעבר ועובר מסע דומה לשלי", סיכמה הזמרת. "תמיד תזכרו שלהראות חולשה זו לא חולשה וההפך - זה מעיד על כוח וחוזק. אוהבת אותכם כמו תמיד".