תוכניות ריאליטי רבות שודרו בתקופה האחרונה בערוצים המסחריים "קשת 12" ו"רשת 13", רובן, לא התוכניות החזקות ביותר של זכייניות ערוץ 2 לשעבר. כעת, לקראת עונת הקיץ, שתי התוכניות המצליחות חוזרות למסך - והתאריך בעייתי במיוחד.

ב"רשת 13" מחממים בחודשים מנועים לקראת עלייתה לאוויר של התוכנית "האח הגדול" וחשפו בתחילת החודש את הפרומו לעונה החדשה, ואתר תאריך העלייה ה-30.5. הערב, בערוץ המתחרה הטילו פצצה בקשר לשידור המתוכנן באותו המועד.
 
הפרומו לעונה החדשה שודר לראשונה במהלך התוכנית "הצינור", שעלתה היום לאוויר במשבצת השידור החדשה שלה בשעה 19:00. בפרומו מוצגות ההכנות של משפחות ישראליות שונות, שמתכוננות כל אחת בדרכה לשידור התוכנית, ומתרכזות בשעה היעודה בסלון הביתה לצפות בחזרתו של האח הגדול למסך. צילום, הפקת ועריכת הפרומו נעשו על ידי בית הקריאטיב  ''פרומתאוס'', שאחראים על קידום המסך והפרומו של רשת. הפרומו צולם באמצעות טכניקת לד ייחודיות וחדשנית.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

תאריך עליית "האח הגדול" נחשף!

היום "קשת 12" הודיעה כי פרק הבכורה של הריאליטי המצליח "רוקדים עם כוכבים 2023" ישודר ביום שלישי הבא, 30.5, באותו התאריך עם עליית "האח הגדול".

רוקדים עם כוכבים (צילום: קשת 12)
רוקדים עם כוכבים (צילום: קשת 12)

יתחרו על תואר הרקדן הטוב ביותר: עדי חבשוש, קובי מימון, גיה באר ג'ורביץ, נסרין קדרי, דנה גרוצקי, עופר שכטר, קים אור אזולאי, ניבר מדר, אלה לי להב, ברק שמיר, דידי הררי, יוגב מלכה, לי בירן, דורון בן דוד, יסמין לוקאץ, נרקיס, שי גל ואורלי לוי אבקסיס.

פרומו רוקדים עם כוכבים, באדיבות קשת