לפני קצת יותר משבוע נודע סופית כי העיתונאית והמגישה גאולה אבן- סער חוזרת לפריים טיים עם תכנית פוליטית חדשה בערוץ 13: ״שומרי הסף", שתשודר אחת לשבוע ברשת 13. התוכנית תעלה לאוויר בתחילת חודש יוני. כעת נחשף אחד הליהוקים המפתיעים של התוכנית - אשת הסוד של הפוליטיקאים הישראלים, אודליה כרמון.

כרמון הייתה יועצת ראש הממשלה לשעבר וזאת שהתלוננה נגד הנשיא לשעבר משה קצב על הטרדה מינית, ובימים אלו הסדרה השואבת השראה בין השאר מסיפורה בבית הנשיא, "אלף" משודרת ב-yes.

הסדרה ''אלף'' (צילום: אוהד רומנו)
הסדרה ''אלף'' (צילום: אוהד רומנו)

כזכור, כרמון, שכונתה בפרשת קצב "א. ממשרד התחבורה", התלוננה בעבר על כך שהוטרדה והותקפה מינית פעמיים על ידי הנשיא לשעבר משה קצב. פעם בקיץ 1991 עוד בהיותו במשרד התחבורה. על פי עדותה הוא חשף עצמו בפניה וכעבור כמה חודשים תקף אותה מינית במלון ענבל בירושלים.

כרמון כיהנה בעבר גם כמנהלת קשרי החוץ של נתניהו, ונחשבה לאשת הסוד של פוליטיקאים רבים, שנחשפה בשמה המלא רק שנים לאחר הפרשה.

גאולה אבן סער  (צילום: פלאש 90)
גאולה אבן סער (צילום: פלאש 90)

אבן-סער מהעיתונאיות הבכירות בישראל, החלה את דרכה בגלי צה"ל, עברה לרשות השידור ולאורך כ-30 שנה הגישה מגוון רחב של תכנית וביניהן המהדורה המרכזית. במקביל הגישה תוכניות בטלוויזיה החינוכית. בחודשים האחרונים מגשיה אבן–סער את התוכנית "העולם הבוקר" ברשת 13.  

"שומרי הסף" הוגדרה כ"תכנית פוליטית מלאת הומור, בה תסכם אבן-סער ביחד עם פאנל קבוע את כל האירועים הפוליטיים הגדולים של השבוע החולף - באופן לא מעונב ומפתיע". 

את התוכנית תפיק חברת "סלוצקי הפקות" ועל העריכה יופקד רותם דנון, מבכירי עורכי האקטואליה בישראל, שכיהן בשנים האחרונות בתפקיד  סמנכ"ל התוכן של חדשות 13. במקביל תמשיך אבן-סער להגיש את ״העולם הבוקר".