המגישה לוסי אהריש לא תשוב אל המסך אחרי הכל: העיתונאית שהייתה מגישה קבועה ברשת 13, ונפרדה מהערוץ בסערה לפני ארבע שנים,ועל פי הדיווחים החודשים האחרונים הייתה אמורה לשוב לערוץ - לא תחזור לשדר במועד זה. אהריש, שעל פי המקורות הייתה אמורה למלא את החסר במשבצת השעה 17:00 לאחר עזיבתו של שרון גל לערוץ 14, וקיבלה אישור עקרוני לתוכנית - לא תגיש אותה בסופו של דבר.

כזכור, אהריש הגישה מספר שנים ברשת את התוכנית "שיחת היום", אך ב-2019, כשרשת התאחדה עם ערוץ 10, הוחלט כי אהריש לא תשתלב בערוץ 13 המאוחד. בסוף 2018, פורסם כי "שיחת היום", תוכניתה של אהריש, ששודרה בזכיינית רשת 13 אחר הצהריים, לא צפויה להמשיך, מי שיחליף אותה הוא יעקב אילון, שיגיש מהדורת חדשות מוקדמת.

לוסי אהריש (צילום: רפי דלויה)
לוסי אהריש (צילום: רפי דלויה)

"שיחת היום" הציגה את אירועי היום מנקודת מבט שונה, וליוותה באופן קבוע מאבקים חברתיים ומחאות ציבוריות בכל קשת המגזרים והעשייה האקטיביסטית. בין השאר אהריש אירחה בתוכניתה מומחים, פרשנים ופוליטיקאים ודנה איתם באירועי השבוע המרכזיים באקטואליה ובתרבות הישראלית.

כמו כן, אהריש הגישה לתקופה קצרה את התוכנית "סוכן תרבות" בתאגיד השידור הציבורי. ברשת הצביעו אז הגולשים על סמיכות האירוע לכך שאהריש השתתפה אמש בהפגנה של ארגון "דרכנו". אהריש עצמה כתבה אז: "שבוע טוב ובריא לכולם. אני כבר לא אהיה איתכם היום 'בסוכן תרבות' מהדורה יומית. אבל אני רוצה להגיד תודה למשפחת קסטינה הפקות המדהימה והאהובה, שהגשימו לי חלום קטן לשבת לצד קובי מידן הנדיר במשך שבוע. אלה ימים לא פשוטים. ומי שאוהב את המדינה הזאת והיא יקרה לו לא יכול לשבת מהצד. אף פעם לא ידעתי לשבת מהצד, גם אם זה עולה לי בכסף ופרנסה. תודה רבה לכם אנשים אהובים על התמיכה והאהבה האינסופית ששלחתם מאתמול. אתם מדהימים! אתם ישראל היפה! נתראה ונשתמע בקרוב. בינתיים תשמרו על עצמכם ובני משפחותיכם בריאים".

לוסי אהריש  (צילום: אביב חופי)
לוסי אהריש (צילום: אביב חופי)