רגע לפני שתעלה לשידור העונה החדשה של הריאליטי המצליח "האח הגדול", ודיירים חדשים ימלאו את כותלי הבית המדובר ביותר במדינה, החלטנו שאין דרך טובה יותר להתחיל תקופה מאשר להביט באלו הקודמות ולהיזכר. מכל העונות שכבר חלפו, אין רגעים שהצליחו להיחקק בזיכרון שלנו יותר מאשר הריבים הסוערים שפקדו את הבית - מאביבית וסימה, דרך מאיה בצלאל ואורן חזן ועד הריב בין שחף ונתנאל מהעונה האחרונה, בואו ניזכר בריבים הכי גדולים:

אביבית בר זוהר וסימה ביטון - עונה 9:
אמנם כיום אביבית בר זוהר היא שם חזק בתעשיית הבידור, אך כיף להיזכר שגם היא החלה את דרכה בתוך בית "האח הגדול". מהעונה בה כיכבה אי אפשר לשכוח את הריב הגדול שהיה לה עם הדיירת סימה ביטון, שהחל משיחה קולחת על גברברים עשירים, והתפתח לאחד הריבים הגדולים מכל הזמנים. צפו:

תקווה גדעון וירדן אדרי - עונה 10:
סיפור האהבה המשולש - לאחר שירדן חשפה בפני ליאור דואק שהיא עדיין מרגישה אליו דברים היא רצתה ליישר את ההדורים מול תקווה והתיישבה לידה לשיחה בחצר, אך היא לא ציפתה שתקווה תתקוף אותה וששיחת הפיוס תהפוך לריב. צפו:

רונית הביביסטית ולינור סביניק - עונה 11:
המתיחות בין לינור ורונית מגיעה לשיא כשלינור יוצאת באמצע משימת דו-קרב שכוללת תמונות לדיירים מהבית. מי שהיו חברות הופכות ברגע ליריבות של הבית. צפו: 

שחף רז וטליה עובדיה נגד נתנאל רודניצקי, דיאן שוורץ ובר כהן - עונה 12:
אחד הרגעים הכי אייקוניים של העונה, שגם זכה לאינספור ליפסינקים ברשתות החברתיות, הוא הריב בחדר הארונות. כאשר נתנאל ושחף רבו על התור לפינת העישון, שחף קרא לנתנאל "בריון" והריב רק הולך ומסלים. דיאן בר וטליה נגררות לריב, כשבר ודיאן קוראות לטליה "פרחה". צפו: 

רמי ורד ויהודה יצחקוב - עונה 11:
פעמים רבות בריאליטי הריבים מתחילים בשלבי ההעמדה להדחה. במקרה הזה, רמי הוסיף את יהודה לרשימת ההדחה בטענה שהוא "הכי פחות חבר שלו". בתגובה יהודה טען ש"רמי לא גבר" ו"אסטרטג" - ומשם הריב רק הולך ומסתבך. צפו:

מאיה בצלאל ואורן חזן - עונה 4 VIP:
הריב הגדול בין שני הדיירים הסלבס התפתח כאשר אורן הכריז בפני מאיה שהיא "עובדת אצלו". הטמפרמנט הידוע של מאיה לא נשאר אדיש להערה המקוממת, וזו החליטה לפתוח מול הכל. צפו: