ב"רשת 13" עובדים במרץ בחודשים האחרונים לקראת עלייתה לאוויר של התוכנית "האח הגדול" והערב (שלישי) סוף סוף זה יקרה. לירון ויצמן, מנחת הריאליטי המדובר, שוחחה עם איריס קול ב-103fm וסיפרה על ההתרגשות שנמצאת בשיאה. "אם יש משהו שאני בטוחה בו זה הערב הזה של האח שעומד להיפתח בקול תרועה. זו עונתי השביעית אם מחשיבים את ה-VIP, זה ממש תופס אותי מופתעת באמת שלא רק שאני מתרגשת, אני ממש אפילו נלהבת וסקרנית לגבי הערב הזה".

מה זה דורש ממך לפני שהעונה עולה?
"אני מנחה של התוכנית, אי אפשר להנחות אף תוכנית טלוויזיה בהצלחה בלי להיות מעורב בתוכנית. זה לא עובד, זה לא עבד מעולם. זו הפקה ענקית, יש מחלקת משימות של אנשים מוכשרים, אני לא כותבת את המשימות. יש את החדר בקרה שהוא של ערוץ 26, 24/7 אנשים מאיישים אותו, ויש את הקונטרול של השידורים החיים. יש ארבעה שידורים חיים בשבוע. ואני, התפקיד שלי זה להתאפר ולהקריא את הטקסטים. סתם, אני כמובן צוחקת. ברור שאני מעורבת בהכול, יושבת על התסריט - אי אפשר לעשות את זה אחרת. אני לא חושבת שאפשר לנחש לאן זה הולך, אם היו אומרים לי שטליה... אי אפשר היה לנחש שטליה תיקח את העונה. היא דמות מהממת, טובת לב, מתוקה, והייתה עונה מדהימה עם הרבה צפייה, אבל אף אחד באמת לא היה יכול לנחש את זה. גם עכשיו, אנחנו יכולים להמר ואז פתאום מתחיל, את צופה בערות 26, קוראת את הדו"חות, והדברים הולכים לכיוונים אחרים לגמרי".

את בבית?
"אני פחות בבית מדרך כלל, אבל זה כמה חודשים. הבית שלי קצת מתורגל וגם אני די מתורגלת. אני מרגישה שאת הקושי הגדול עם ההתמודדות, אני מרגישה שאני כבר יודעת להתמודד עם זה. הבית שלי גם רגיל, שיש כמה חודשים. האח הגדול זה לא שנתי, זו לא תוכנית יומית, את רצה שלושה וחצי חודשים".

איך את עם המניפולציות והעריכה? מרגישה נוח?
"כן, לגמרי. זה לא בעייתי לי בכלל. אני מבינה שאני עובדת בריאליטי, אני מקווה שגם הצופים, נראה לי שגם הם מבינים - ריאליטי זו תוכנית מציאות, אבל צריך לזכור שזו תוכנית טלוויזיה. כמו שהאינסטגרם הוא לא מאה אחוזי מציאות אז גם ריאליטי".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm

האח הגדול, גיא זוארץ, לירון ויצמן (צילום: קיץ ברבנר)
האח הגדול, גיא זוארץ, לירון ויצמן (צילום: קיץ ברבנר)