עוד לא עברו 48 שעות מאז נכנסו הדיירים החדשים של העונה לבית "האח הגדול", ונראה שלנגד עינינו כבר נרקם סיפור האהבה שכולנו ציפינו לו. על אף שכחלק מהמשימה הסודית התבקש הדייר רוי רייניש להעמיד פנים שהוא במערכת יחסים עם הדיירת ניקול אורי בוטביניק, נראה שיש דיירת אחרת שמצליחה לאט לאט לכבוש את ליבו. 

ביממה האחרונה החלו לרוץ ברחבי הרשתות החברתיות מספר רגעים בהם נראה רוי מתקרב אל הדיירת לין אלפי, שכזכור חוותה היריון קריפטי ועל אף גילה הצעיר היא כבר אמא לתינוקת קטנטנה. בסרטון אחד אפשר לראות את רוי עוזר ללין ללבוש את שמלתה באלגנטיות, באחר הם נתפסו מפלרטטים בתוך הבריכה ובסרטון נוסף הם ישבו באינטימיות בתוך הנסט והחליפו מחמאות. 

@__bigbrother02 הכי יפיםםםםם #האחהגדול ♬ צליל מקורי - האח הגדול

אך התיעוד שהכי תפס אותנו היה של שיחת סלון שעשו השניים, שם דיברו על עתיד ביניהם, בעקבות הערה של דיירת אחרת שטענה כי רומן אפשרי ביניהם בתוך הבית עלול להוביל לריחוק שלהם משאר הדיירים.  "תראי, מצד אחד אני רוצה להגיד לה תתני לזוג צעיר, שעף אחד על השנייה ללא ספק, אבל מצד שני זה מוכח חד משמעית מעונות קודמות שהם נבלעו בתוך הדבר הזה ונעלמו לכל השאר. לאף אחד מהם לא באמת יצא מזה משהו, או הגיע לגמר... זה היום הראשון, אין פה ויכוח בכלל שאני כבר מת זה... אבל בואי ננצל את ההזדמנות שיש לנו פה כדי להכיר". 

@the_big_brother2023 #האחהגדול2023 #The_big_brother2023 #האחהגדול #דייריםחדשים #רויולין ♬ צליל מקורי - The_big_brother