הסדרה החדשה של "הוט" - "4:20" היא דרמת פשע קומית ייחודית, במרכזה דמויות מגוונות מבחינה חברתית וגזעית, ועיר שהיא עולם בפני עצמו, עם סלנג מקומי ותמהיל ייחודי של העדות הרבות שחיות בה. הסדרה מלווה את הזוג הגרוש עוז זהבי ו יובל שרף, הורים לילדה עמנואל פפר , שחולה בסוג אפילפסיה נדיר ועמיד לתרופות, ורק שמן הקנאביס שהיא מקבלת במסגרת מחקר קליני מונע ממנה את ההתקפים והפרכוסים המבעיתים שעלולים להותיר אותה עם פגיעה מוחית בלתי הפיכה. רגע לפני קו הסיום המחקר נפסל, וזן הקנאביס שהציל את בתם מוחרם ונשלח להשמדה. 

ראיון עם עוז זהבי, צילום: קיץ ברבנר

אביה מגייס לעזרתו צמד דילרים שנקלעו לחוב. השלושה מוציאים לפועל את התוכנית. בתקופה בה האמון במוסדות השלטון המופקדים על בריאותנו וביטחוננו האישי הולך ונשחק, סיפורו של האב שיעשה כל שנדרש כדי להשיג לבתו את השמן שמציל את חייה, הוא הסיפור של כל אחד מאיתנו - האזרח הנורמטיבי, זה שפעמים רבות מד ודווקא ברגעי המשבר הקשים ביותר, מוצא עצמו ניצב חסר אונים מול מערכת גדולה, מסועפת ואטומה שמותירה בפניו שתי ברירות- לוותר, כפי שהרוב בוחרים, או לקחת את גורלו בידיו ולהפוך לעבריין בעל כורחו.

בפרמיית הסדרה סיפר זהבי ל-TMI על התפקיד, אך שאלה אחת גרמה לו לסרב לענות. "זו דרמת פשע, או יותר נכון קומדיית פשע", סיפר זהבי. "על זוג הורים שמנסה למצוא תרופה לבת שלו ונעזר בשני נוכלים, והם מסתבכים, סדרה מצחיקה מאוד".

ספר לי על הדמות שלך.
"אני האבא, וזהו".

הדמות שלך הופכת לסוג של עבריין, בגלל שהוא רוצה להציל את הבת שלו, מעשה שאתה מזדהה איתו?
"לא, לא מזדהה עם העבריינות, אני כן מזדהה עם לעשות כל מה שאתה יכול בשביל להציל את הילדים שלך".

בסיטואציה דומה, היית פועל כמוהו?
"לא... עזוב, לא תתקדם".

הנושא של לגליזציה עולה להצבעה בכנסת, שרן השכל, הסדרה עוסקת בזה. מה דעתך בעניין?
"לא יודע. לא בא לי לתת לך כל מיני כותרות מפוצצות. הסדרה עוסקת בגראס, זה לא קשור ללגליזציה. אני לא... זה לא מעניין אותי לדבר על הדברים האלו".

אני שואל בהקשר חברתי
"זו הסדרה. אני לא כתבתי את הסדרה".

ספר לך קצת על החיבור שלך לדמות, איך עבדת עליה?
"כיף לשחק אבא. זה היה מאוד נחמד, כיף לי לשחק, נקודה. זהו, סדרה כיפית, יהיה כיף לצפות בה".

בהנחה והיו מגיעים לידייך 350 קילוגרם קנאביס רפואי. כמו בסדרה, מה אתה היית עושה?
"מתקשר למשטרה".

זה לא מה שיובל אמרה לי שתעשה.
"זה בעיה של יובל".