היישר מארץ הבגט: העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" חזרה בשבוע שעבר למסך של "קשת 12". 18 כוכבים וכוכבות מהגדולים בארץ, ממגוון תחומים, שיתחרו על תואר הרקדן הטוב ביותר. כבר כמעט שלושה חודשים שהם סגורים בסטודיו לריקוד ומתאמנים מבוקר עד לילה, הכל במטרה לנצח. היום (ראשון) נודע כי אורח מיוחד יגיע לשולחן השופטים - אחרי שהיה מתמודד בגרסה הצרפתית של הריאליטי.

רגע אחרי שהגיע לגמר רוקדים עם כוכבים בצרפת, סטפן לגר יהיה שופט אורח באחד הפרקים בעונה החדשה של רוקדים עם כוכבים. לגר גם יבצע שיר וריקוד מיוחד על הרחבה.

פדיחה: סטפן לגר מתרסק על הרצפה ב"רוקדים עם כוכבים" צרפת | צפו>>>

סטפן לגר ב''רוקדים עם כוכבים'' צרפת (צילום: צילום מסך)
סטפן לגר ב''רוקדים עם כוכבים'' צרפת (צילום: צילום מסך)

לגר, שזכה במקום שלישי בגרסה הצרפתית של בריאליטי סיפר בדצמבר האחרון לאיריס קול ב-103FM על הקריירה שלו מעבר לים: "אני עכשיו מפתח את הקריירה שלי, מוכר מאוד בצרפת, לא ברמה עולמית, זה עולה ועולה כל פעם. זה לא רק מהתוכנית, כבר יש לי המון שירים שלא מעודכנים פה מספיק אבל מאוד מצליחים בצרפת והתוכנית הוסיפה. אני פשוט מפתח את הקריירה עוד פעם, עוד ועוד, כמו שבארץ היה פה. כל פעם באולפן, מופיע, כל מה שאני עושה פה בארץ ויוצא שם, אבל זה עדיין בשלבי התפתחות".

"זה שצרפת וישראל מאוד קרובות אחת לשנייה זה מאוד מאפשר את הדבר הזה, אפשר להיות גם וגם", הוסיף. "אם יש דברים שאין לי ברירה כמו 'רוקדים עם כוכבים' שאני צריך להיות שם תקופה, או סיבוב הופעות מסוים, או משהו כזה שאני צריך להיות שם תקופה מסוימת, אני אהיה שם. אבל אם אני לא מרגיש צורך להיות שמה אז אני חוזר לפה. כשאני חוזר לפה יש שקט, אני מאזן את זה. ברור כשזה יגיע לרמות הרבה יותר גבוהות וגדולות, אז אני מן הסתם אהיה יותר שם. אבל אני לא יכול לדעת עכשיו, אני נותן לקריירה להוביל".