סיפור האהבה הבלתי ייאמן של השחקן והזמר צחי הלוי ובת זוגו המגישה לוסי אהריש עורר לא מעט ביקורות בזמנו, שכן מדובר במערכת יחסים של יהודי עם מוסלמית. השניים נתקלו באין ספור תגובות שליליות, התנגדויות ומכשולים, אך הזמן הוכיח שהאהבה הגדולה מנצחת הכל. אלא שמה שרבים מאיתנו לא ידעו והתרחש מאחורי הקלעים, היה ההתמודדות האישית של צחי ואביו. 

בריאיון שנערך עבור אולפן שישי בחדשות 12, שצפוי להיות משודר מחר, צחי פתח בפעם הראשונה את דלת בית הוריו, שם המשפחה שמה על השולחן את כל ההתחבטויות שעברה בדרך. צפו:

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

צחי הלוי בריאיון חשוף עם בני משפחתו (באדיבות אולפן שישי חדשות 12)

בריאיון אפשר לשמוע את אחותו של צחי, מאיה הלוי, מספרת: "מה שהכי, אולי, הדאיג את צחי, זה פחות הסביבה, כי צחי לא מתעסק בסביבה, זה יותר הבן שלו והקבלה של זה, וזה אבא (שלהם)". היא פירטה: "זה לא בגלל שאבא לא יקבל את לוסי בתור לוסי, אלא, כמו שהספקת להבין, הוא אבא שרואה 20 צעדים קדימה ואז הוא אומר 'רגע, רגע, הבן שלי יצא עם מוסלמית, ואני כבר רואה מה הולכים לעשות להם והם הולכים לחיות בפחד, בחששות כל החיים, ויהיו נכדים ומה אני עושה?'". 

"אני לא אשכח, כשהיא (לוסי) אמרה 'אמנון, אני אוהבת כל חלק בגוף של צחי', אני בכיתי", סיפרה אמו של צחי, מירי, ואביו אמנון סיפר: "פה בקטע הזה, אני נכנעתי". עוד סופר כי בשלב זה ביחסים המשפחתיים אביו של צחי הבין כי אם בנו לא יינשא ללוסי, הוא לא יינשא כלל - "היה אולטימטום", מה שגרם לו להרים ידיים ולקבל את האהבה של בנו.