גלעד כהנא ידוע בעיקר כסולן ופזמונאי להקת הרוק "ג'ירפות", אך נראה כי כמעט ואין תחום שהוא לא נגע בו כתיבת מוזיקה לאמנים אחרים, הנחיית טלוויזיה, שיפוט בריאליטי, יצירת קולאז'ים, ספרות והומור. היום (ראשון) חושף כהנא סיפור מטורף שלא רבים ידעו עליו.

בהצצה לגולשי TMI מתוך הפרק החדש של "סיפורים מהכורסה", שתשודר  הערב בשעה 22:15 ב- כאן 11 - הסיפור של גלעד כהנא איך הוא הכיר את הקומיקאי האגדי סשה ברון כהן, שאחראי לדמויות של בוראט וברונו, ולמה הוא פספס מסיבה של מדונה.

גלעד כהנא חושף לילה מטורף עם סשה ברון כהן (צילום: מתוך "סיפורים מהכורסה", באדיבות כאן 11)

"הייתי באיזה הופעה יום אחד ופתאום בא אליי מישהו קצת שיכור ואומר לי 'יואו אחי, יואו אחי, יואו אחי, אני מת עליך. יואו, אחי, אתה הכי, אחי אתה... אתה הכי, אני מת עליך בן אדם", מספר כהנא. "והוא כזה קצת נתלה עליי ואני מנסה לשמור על... והוא ואמר לי 'אחי, אתה חייב לפגוש את בן דוד שלי, אתה חייב, אחי, אתה ובן דוד שלי זה ראש בראש'. ואני אומר לו 'די, די! תקשיב אני עם עם אנשים פה, אחי זה לא נעים לי. אתה רוצה, תביא את בן דוד שלך פה".

"הוא הולך, ואז הוא חוזר עם סשה ברון כהן, והוא אומר 'תכיר, זה בן דוד שלי', ואני כזה מסתכל עליו, והוא ענק, והוא ואמר 'שלום'. זה הצ'אפלין של התקופה ואני אומר 'מה קורה פה?'", מוסיף המוזיקאי. "והתחלנו לרדת אחד על השני, ונגמרת ההופעה והוא אומר 'תקשיב, אני אורי הולכים עכשיו למסיבת הראפ של מדונה', ואני כזה 'לא, נראה לי שאני אלך לישון'".

בוראט, סשה ברון כהן (צילום: רויטרס)
בוראט, סשה ברון כהן (צילום: רויטרס)

"והם הלכו למסיבת ראפ של מדונה, ופגשתי את הבן דוד כמה חודשים אחרי זה, והוא אומר 'אחי, רקדתי סלואו עם מדונה. סלואו צמוד, ואז היא אומרת לכל הצוות שלה 'בואו נוריד את הבגדים וניכנס למים' והם כולם רצו עירומים למים. ואני לא הייתי שם", סיכם כהנא.