ריאליטי הריקודים "רוקדים עם כוכבים" ממשיך במרץ את עונת 2023 שלו ב"קשת 12" ואחד המתמודדים הבולטים, השחקן והקומיקאי קובי מימון התארח התוכניתו של דידי הררי ב-103FM וסיפר על העבודה האינטנסיבית וגם על מופע הסטנדאפ שלו שיתקיים ב"גריי בר תל אביב" מחר (שלישי).

"קיבלתי היערות גם שכף הרגל שלי גדולה. אני מגיע לחנות נעליים ואומרים לי 'אין'. אני מידה 47. בתחרות אינטנסיבי. יש לי חבר חדש - מגן ברך שאני מתמודד איתו בעקבות פציעה. אנחנו גמורים. היה חשש שקרעתי את הרצועות, אבל אנחנו ממשיכים בינתיים עם הקונסטרוקציה שבנו לי על הרגל. כל ריקוד שאתה רוקד, אתה נכנס למחלקה חדשה, כתפיים, צלעות וברכיים. אבל כיף".

"אנשים לא מבינים כמה זה סוחף, זה מאוד אינטנסיבי, חוויה מטורפת. אני לא מבין שאחרי ריקוד נותנים לנו ביקורת. אני לא רקדן, אני כוכב, מבחינתי אחרי ריקוד לצאת לעשן סיגריה וסיימתי, שאת ההיערות ייתנו לרקדנים. כשאנחנו מסיימים ריקוד אנחנו נשארים עם הבגד - למה? יש מצב שיקפיצו אותנו? אתה ישן את זה, אתה בתזונה עם זה".

על ההופעה בצוותא: "זה מופע שפתחתי רק לפני שבועיים וחצי רק בשביל הקהל בפתוח אבל בעיקר בשביל החבר'ה של התוכנית. ממש כולם מגיעים, גם ההפקה וגם השופטים. אני עולה לבמה עם מטקה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm