העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" חזרה בשבוע שעבר למסך של קשת. 18 כוכבים וכוכבות מהגדולים בארץ, ממגוון תחומים, שבחרו להתחרות על תואר הרקדן הטוב ביותר. כבר כמעט שלושה חודשים שהם סגורים בסטודיו לריקוד ומתאמנים מבוקר עד לילה, הכל במטרה לנצח על תואר הרקדן הטוב ביותר. כעת, חודש אל תוך העונה, עם 7 זוגות שכבר הודחו, הם בין הפסדובלה לצ'ה צ'ה, הם חשפו סיפורים מרגשים.

עפר שכטר על היותו אבא טרי (צילום : באדיבות קשת 12)

בהצצה לפרק שישודר הערב, השחקן עפר שכטר סיפר: "אני החלטתי ללכת על משהו שמח שקרה לי בשנה האחרונה. הכרתי את אשתי קסניה, ונולד לי ילד בשם כאלי. הרגשות שהמתחילים לבעבע בתוכך הם יקרים מפז, שום דבר לא מעניין באמת אחרי שיש לך ילד, הגעגועים שאתה חווה, לא האמנתי שאפשר להתגעגע ככה, לא רואה אותו יום... אני יכול לחזור בדמעות ככה 'אההה', כזה".

"אני שמח שאני חוויתי את זה, שלא פספסתי את זה בחיי, הייתי מצטער על זה", מוסיף השחקן. "מי שלימדה אותי את הכוח הזה של החיבור, של הביחד, זאת אשתי המדהימה קסניה שהיה שווה לחכות 40 שנה במדבר כדי שהבין כמה כוח יש בחיבור ובמשפחה".

עפר שכטר, קסניה גיל (צילום: צ'ינו)
עפר שכטר, קסניה גיל (צילום: צ'ינו)

הרקדנית סנה סוקול הוסיפה: "כשיש לנו נפילות בסטודיו, הוא לוקחת את הטלפון ומסתכל על התמונה של כאלי, ויש לו צמרמורת בכל הגוף והוא נרגע, הוא פשוט נרגע והוא אומר לי 'תני לי 5 דקות', והוא מסתכל על וידאו, והוא חוזר בן אדם חדש, זה כמו תרופה".