לפני כחודש תאגיד השידור כאן הודיע כי נציג ישראל לאירוויזיון 2024 יהיה הזוכה בעונה הקרובה של התוכנית "הכוכב הבא" בקשת 12, ובכך חוזרים הצדדים לשתף פעולה לאחר הפסקה בת שנתיים. כעת, עם התקדמות העבודה על עונת העשור של הריאליטי המוזיקלי, שופט חדש ומפתיע מצטרף לחבר השופטים. 

לכל מעריצי עדן חסון בשורה משמחת, בקרוב מאוד תוכלו לקבל אותו במנות גדושות ולראות אותו לא רק על הבמה בהופעות, אלא על המסך הקטן וכמה פעמים בשבוע. חסון עושה צעד חדש בקריירה ומצטרף לראשונה לריאלטי "כוכב הבא לאירוויזיון". חסון נכנס לנעליה של נינט טייב שלא תמשיך לעונה נוספת ומצטרף לעונה העשירית של הריאלטי המוזיקלי לצד צוות השופטים הקבוע שירי מימון, קרן פלס, איתי לוי, אסף אמדורסקי ורן דנקר, ולמנחים אסי עזר ורותם סלע.  

עדן חסון  (צילום: טל עבודי)
עדן חסון (צילום: טל עבודי)

חסון הוא מהזמרים המוכרים והמצליחים בישראל שהשירים שלו כובשים את המצעדים. זכה בפרס מלחין השנה של אקו״ם, על יצירותיו הרבות, כתב עשרות להיטים לעצמו ולזמרים נוספים שכבשו את המקום הראשון במצעדים. בשנה החולפת הוכתר לאומן הישראלי הכי מושמע ב"אפל מיוזיק" וב"ספוטיפיי", כבש את פארק הירקון ורק לאחרונה הופיע שלושה ימים רצוף בהיכל מנורה מול עשרות אלפי אנשים. 

עדן חסון (צילום: אור גפן)
עדן חסון (צילום: אור גפן)