רחבת הריקודים של "רוקדים עם כוכבים" ידעה על מעט ביקורות ומדי פעם גם מילים קשות, אך ויכוח כמו זה ששודר אמש (ראשון) עוד לא נראה בתוכנית הריאליטי של קשת 12. אחרי הנאמבר של עדי חבשוש וארטיום ליאסקובסקי השופטת אנה ארונוב העבירה ביקורת על הריקוד, אך הרקדן סירב לקבל אותה.

הוויכוח ב"רוקדים עם כוכבים" ששרף את הרשת

"אני מרגישה שלא התפוצצה לי הכריאוגרפיה, כאילו הגיע הפזמון ואז זה קורה!", אמרה ארונוב וליאסקובסקי השיב: "אני די בשוק ממה שנאמר פה, כי יותר מזה אי אפשר להתפוצץ, אני מצטער. אני לא יודע לאן אפשר יותר". 

ארונוב הוסיפה: "אני חושבת שהגיע הפזמון וציפיתי שיקרה משהו, אבל פשוט המשכתם לרקוד, זה פשוט היה עוד תנועה של סמבה, כוריאוגרפיה ציפיתי לפיצוח קצת יותר טוב, לעומת הריקוד האחרון שראינו שהיה מושלם". חבשוש הגיבה: "קיבלתי שמעתי, מאוד נהניתי מהנאמבר, אני מקבלת את כל מה שאמרתם", אך ליאסקובסקי לא נראה מרוצה מהביקורת.

אחרי מתן הביקורות רונה לי שמעון הביעה כעס ברור על הרקדן ואמרה: "מה אתה עונה? מה זה, מה זה ההתנהגות הזאת? סליחה. חוצפה, חוצפה. אתה? עונה לאנה ארונוב? למה? למה אתה עונה. לאיזה תלמיד היית נותן לענות לך ככה?". ארונוב סיכמה: "פרצופים הוא עושה על ביקורת. אז למה אנחנו פה?".

רוקדים עם כוכבים, רונה לי שמעון ואלי מזרחי (צילום: צילום מסך קשת 12)
רוקדים עם כוכבים, רונה לי שמעון ואלי מזרחי (צילום: צילום מסך קשת 12)

הרשת געשה בעקבות האירוע יוצא הדופן, ונראה שרוב הגולשים יצאו להגנתו של ליאנקובסקי. אחד כתב: "רונה כלל אינה רקדנית ריקודים סלוניים. היא לרוב כלל לא מבינה ולכן ניתן לראות המון מקרים בהם היא פשוט מעתיקה חווד של שופט אחר, לחלוטין לא תקין. אנה בעלת נסיון וידע א ב ל וזו עובדה ארטיום היה אלוף עולם ואלוף ישראל והריקוד היה מושלם". מגיבה אחרת הוסיפה: "קצת הוציאה דברים מפרופורציות. נכון שלא לעניין המבטים והתגובה אבל הייתה יוצאת בקלאס אם הייתה מתעלמת וממשיכה בחיוך גם ככה דעתו לא מעניינת אלא דעת השופטים וחוץ מזה אם אדם עושה מבטים של כעס ובאסה זה בסדר מותר לו שיכעס כמה שרוצה ושיתבאס מהמקום הזה יצמח אחר כך".

"רונה לי התבלבלה הוא לא תלמיד שלה, הוא רקדן מקצועי בדיוק כמוה. וזה עניין של טעם. ואם הוא רוצה לנצח הוא צריך לקבל את הביקורת כי הם נותנים לו את הנקודות. עם עדי הם מחמירים מידי כי טובה ושוכחים שהיא לא רקדנית מקצועית ולכן הוא התעצבן", סיכמה גולשת אחרת.