מי שלא מכיר את האיט גירל דנה זרמון מקרוב היה וודאי יכול להניח שהייתה לה ילדות קלה וחסרת דאגות, כבתם של הפרסומאי ואיש העסקים אילון זרמון, והפרסומאית והאמנית דרורית ברזילי, שנולדה וגדלה בבית עמיד מאוד ברמת אביב, אך מתחת לפרטים הביוגרפיים הקשים מסתתר סיפור קשה אותו היא חושפת כעת.

"כל היסודי ממש נידו אותי, במילה נידוי, פשוט לא היו חברים שלי", שיתפה זרמון על החרם שעברה בתור ילדה ואיך זה השפיע על מי שהיא היום, בהצצה לגולשי TMI ל"ללא פילטרים" עם מוטי רייף, הערב בשעה 23:45 ברשת 13.

דנה זרמון על החרם שעברה בילדותה

מה זה, חרם?
"זו הייתה תקופה שפשוט הייתי נורא בודדה, נורא לבד, יש לי פלאשבקים שאני זוכרת את עצמי אוכלת לבד את הסנדוויץ' בכיתה או יוצאת לבד לאיזה פינה בהפסקה וממש יושבת לבד.  הייתי לבד, ממש לבד, כמה שנים".

"אין בי בושה או אשמה, להיפך, אני מרגישה שהתחזקתי מזה. אני מרגישה שזה גרם לי להיות במקום הרבה יותר אמיץ".

איך את יכולה לעזור לילדים שנמצאים היום בעיצומו של חרם?
"המסר הכי טוב שיש לי לתת, זה שקודם כל, הכל עובר. כשאתה בתוך זה, אתה נורא חי את הדבר ואתה לא מצליח לראות מעבר, וזה גם הגיוני כי לילדים אין איזושהי הבנה לגבי מה קורה מחר. לזכור שבאמת הם לא לבד. גם אם עכשיו עם הילדים האלו זה לא מסתדר, וגם אם עכשיו עם הילדים האלו הם עברו משהו נורא מפחיד וקשה, זה עובר, וזה מחזק וזה בונה, ותמיד יש לכם את עצמכם, תמיד".