מאז עלייתה לאוויר הפכה תוכנית הבידור המוזיקלית של "כאן 11" בהובלתו של אודי כגן לממתק מהנה עבור צופי הטלוויזיה. סלבריטאים רבים, מהשורה הראשונה, כאלו שלא מרבים להגיע לתוכניות בידור ואירוח, כמו נינט טייב, נטע ברזילי ורמי קליינשטיין, הסכימו לעלות את הרכב של כגן, להריץ איתו צחוקים ולשיר קריוקי. כעת, הקומיקאי האהוב נפרד מהתוכנית המצליחה ויש לו יורש מפתיע.

התוכנית המבוססת על הפורמט "Carpool Karaoke" עם ג'יימס קורדן, עלתה בעונה הראשונה לשידור בערוץ כאן 11 במאי 2017, בהנחיית ניקי גולדשטיין, ובינואר 2021 עלתה העונה השנייה שצולמה במהלך מגפת הקורונה בישראל בהנחייתו של אודי כגן. כעת, מסתבר כי המצחיקן השלישי שיירש את ההנחיה הוא הקומיקאי שחר חסון.

רן דנקר ואודי כגן, ''קארפול קריוקי'' (צילום: צילום מסך כאן 11)
רן דנקר ואודי כגן, ''קארפול קריוקי'' (צילום: צילום מסך כאן 11)

עד כה, כגן הניע את "קארפול קריוקי" בכל פרק ויצא למסע מוזיקלי, אינטימי ומשעשע, המספק הזדמנות נדירה להכיר את האומנים שמייצרים את פס הקול הישראלי, כפי שמעולם לא ראינו. כגן ואורחיו יצאו לאתנחתא קלה וחוו יחד חוויות בלתי נשכחות: שיטוט בנבכי דיזנגוף סנטר עם נתן גושן, סשן פראי במעגל מתופפים עם רן דנקר, רכיבה על אופניים עם עברי לידר, השלמת שיעור ספורט עם מירי מסיקה, מבחן קואורדינציה שיצא משליטה עם נגה ארז ובליסת ג'אנק פוד עם יוני רכטר. כל אלה מלווים בשירה משותפת של הלהיטים הגדולים של כל אמן, לצד דואטים אקוסטיים חד פעמיים, שבוצעו במיוחד עבור הסדרה. 

אודי כגן ונטע ברזילי בקארפול קריוקי (צילום: דנה פוליג)
אודי כגן ונטע ברזילי בקארפול קריוקי (צילום: דנה פוליג)