שי גבסו השיק סינגל שני – "כמה ניסיתי" מתוך אלבום חדש ומסקרן שעתיד לצאת בקרוב. כמעט 20 שנה עברו מאז ששי - מהיוצרים המרתקים והמסקרנים במוזיקה הישראלית, כבש את הקהל הישראלי בגמר הגדול של "כוכב נולד" שם נחשפנו אליו לראשונה. בשנה האחרונה חזר גבסו לבמות ומאז עובד בלי הפסקה. והחודש נודע כי גבסו בן ה-39 יהפוך בקרוב לאבא לילד ראשון, אותו יביא לעולם בהליך של הורות משותפת. בשיחה עם מעיין אדם ב-103FM סיפר גבסו על הישר ועל האבהות המתקרבת. "לקח לשיר זמן לצאת, אבל הוא יצא. הוא נכתב לפני שלוש שנים, חלק ממנו, והחלק הסופי של מה שיש עכשיו מהחודשים האחרונים".

חל שינוי בחייך בחודשים האחרונים. אתה בא עם סיפור כזה מיוחד. והיום, בדרך להורות משותפת, שזה גאוני בעיניי.
"זה מבריק. המחשבה שאפשר לעשות את זה בצורה כזו, וזה גם אהבה טהורה. זה לבוא באנרגיה טובה, וזה מרגיש זורם והרמוני. זאת האמת. ראיתי תגובות של אנשים שאומרים שזה לא טוב לילדים, מת על זה שאנשים חושבים שהם יודעים מה טוב לילדים. עם כל הכבוד לעבר, העתיד הרבה יותר מעניין ומבטיח".

ספר לי קצת ממה אתה מתרגש, איך נראים החיים שלך.
"החיים שלי הם מוזיקה ומוזיקה. נכנסנו לאולפן לעבוד על אלבום בעברית אחרי תשע שנים. אנחנו שנה באולפן, זה הסינגל השני מתוכו. אני גם כותב מוזיקה לתיאטרון, זה הדבר שהכי מרגש אותי. לא חשבתי שהזמר במסכה יהיה בכזה לבל. אני רואה את זה בדמיוני כמו מגלשה לתוך הבמה המרכזית. פתאום אמרתי 'יאללה'".

אתה בזוגיות?
"לא. אני מאחל לעצמי שתמיד יהיו חלומות חדשים כדי להגשים אותם. בעיניי זה הכי חשוב, שיש לנו חזון ושאנחנו הולכים לקראתו. על זה השיר 'כמה ניסיתי' בעצם. שיש לך חלום ואתה רוצה להחזיק אותו בתוכך, בתוך הדמיון שלך". "מבטיחה לך שההורות תביא איתה הרבה מאוד חלומות", סיכמה אדם. "כיף שהתגלשת חזרה לתרבות הישראלית".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm

שי גבסו (צילום: דניאל קמינסקי)
שי גבסו (צילום: דניאל קמינסקי)