זהבה בן, ליה שקד, דני שטג, אילנית לוי, שפיטה, מורן מזור ושחקנים נוספים עולים בהצגה חדשה שעושה כבוד לתרבות מרוקו - "מברוכ". העלילה: בעיר אשדוד בשכונה קטנה, מתרחש סיפורה של סאלי, תלמידה בת 17 שכל חלומה להיות מעצבת אופנה, ובינתיים עוזרת להוריה בחנות הבדים המשפחתית. אך הגורל מתערב וסאלי מתייתמת מאימה ונשארת לבדה עם אביה הרצל, השוקע בעצבות ומזניח את העסק המשפחתי ואת סאלי. חנות הבדים עומדת על סף פשיטת רגל כשלפתע מקבל הרצל הצעה למכור את החנות בסכום גדול מהמתווכת הידועה בעיר- זהבה. ומשם העניינים רק מסתבכים.

בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרה אילנית לוי על התקדמות הקריירה שלה מאז הזכייה בתואר מלכת היופי וגם החזרה לעולם המשחק והשירה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

 

"אני די מרגישה ברת מזל מבחינת הקריירה. אני אוהבת לעשות הרבה דברים בתחום שלנו ואני באמת מצליחה במינון ובחיים איכשהו לשלב גם את זה וגם את זה וכל פעם התרגשות חדשה. אני כאילו באמת ברת מזל".

יש דברים שלא תכננת ופתאום קרו?
"האמת, שאם אנחנו הולכים אחורה לטקס מלכות היופי, משם ואילך לא הייתה לי תוכנית בשום גיל, פשוט די פילסתי תוך כדי. בדקתי מה אני אוהבת יותר, איפה אני מוצאת את עצמי, מה אני מחפשת וזה תוך כדי עשייה באמת. לא הייתה באמת זריקת חכה, אלא הלכתי עם החכה".

ספרי על המחזמר 'מברוכ'
"לראות את זהבה בן משחקת, שרה, מבחינתי זה... וגם לעשות דמות, שאין לי מילה אחרת חוץ מלהגיד שאני מאוהבת בה...".

אז נספר את סיפור המסגרת.
"אז יש משפחה מאשדוד של זוג עם ילדה מקסימה שמאבדת את אמה יום אחד ונגנזים הרבה דברים בחייה ומשם הסיפור מסתבך, שגברת מרסל, אני, מגיעה לסיפור ומתחילה לבחוש בעניינים".

מדובר באלמן עם ילדה מאוד מוכשרת שחולמת להיות מעצבת אופנה ובינתיים עוזרת לאבא שלה, ואת האימא הרעה?
"כן, אני גם אימא רעה לילדה הפרטית שלי בהצגה. אני על תקן האימא הרעה כנראה. בעיקר אשת העסקים הדי נוכלת".

כיף לשחק נוכלת?
"זה הכי כיף. אלה קודם כל דמויות מאוד משתנות ומלא משחק בתוך, הן משתמשות בכל האמצעים של מנעד רגשי של אדם כדי להגיע למטרה שלהן, אז תמיד זה כיף".

אילנית לוי לגולברי (צילום: שי יחזקאל)
אילנית לוי לגולברי (צילום: שי יחזקאל)

מדובר במחזמר, את צריכה להיות כזה מולטי שעושה מלא דברים. את מתרגשת בטירוף? זה גם פחד? פניקה?
"אנחנו נמצאים כרגע בשבוע טכני, ששבוע טכני בהצגות זה שבוע מאוד אינטנסיבי שבעצם מקימים את ההצגה, מחיים אותה. נורא בא לי לעלות כבר, ומצד שני, יש גם פחד בגלל שבאמת אני שרה שם ומשחקת ורוקדת. יש לחץ, כי הרבה זמן גם לא עשיתי את זה".

השירה היא בלייב?
"כן. פה קבור הכלב בלחץ בעצם".

את שרה נפלא.
"אני שומעת נכון".

אילנית לוי (צילום: צילום מסך HOT)
אילנית לוי (צילום: צילום מסך HOT)

שנים זה כזה לידך.
"כן, זה משהו שאני נוגעת ומשתמשת בו כשאני יכולה לעשות משהו כמו 'מברוכ'".

את חולקת את התפקיד עם מורן אטיאס?
"עם שרון חזיז. מורן אטיאס הייתה בהתחלה אבל היא טסה".