לפני כחודשיים נודע כי עיתונאית, השחקנית והמגישה לוסי אהריש, מצטרפת לחדשות 13 ותגיש תכנית חדשה בערוץ. היום (ראשון) עם עליית תוכניתה החדשה קיבלה אהריש מסר מרגש.

לאחר שבעבר הגישה מספר תוכניות ברשת 13, ביניהן התוכנית המצליחה ״שיחת היום״, המגישה המוערכת תגיש תוכנית אקטואליה חדשה, שתשודר ברצועת השעה 16:00 בערוץ. רגע לפני העלייה, אלמוג בוקר העביר את השידור לאהריש והפתיע אותה בסרטון שצילם בעלה, השחקן צחי הלוי.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

המחווה המרגשת של צחי הלוי ללוסי אהריש (צילום :באדיבות רשת 13)

"מאמי, לוסי, אהבה יפה שלי", אמרה הלוי. "שיהיה לך המון המון בהצלחה היום ובכלל, לקראת החזרה שלך למסך וחזרתה של התוכנית שמבחינת היא מיתולוגית 'שיחת היום'. ובתור מישהו שבתכל'ס התאהב בך לראשונה מלצפות בך על המסך - אני מקווה להמשיך להתאהב בך כל יום מחדש בין 16:00 ל-17:00".

"גאה בך בלי סוף ותני בראש, ואין לי ספק שזאת הולכת להיות הצלחה גדולה כמו תמיד. וז'וז'י ואני מחכים לך בבית. 'קומי, קומי, וקומי, אמא, אמא, קומי'", סיכם הלוי ואהריש הגיבה לסרטון כשדמעה של התרגשות נראית בעינה: "איזה... אני לא הייתי אמורה להתחיל ככה בהתרגשות את התוכנית, אבל תודה רבה. אני בכלל רציתי להציע לך אלמוג, לעשות דואט, כי מהיום אנחנו הולכים לעשות דואט... במקום עדן בן זקן".