העונה השישית של "חתונה ממבט ראשון" המשודרת בקשת 12, ממשיכה לדהור אחרי החופה אל רגע ההחלטה של הזוגות. בשיאה של הדרמה של העונה, אורחת לא צפויה החליטה להגיע ולעשות קצת בלאגן בריאליטי החתונות - והיא לא אחרת מאשר הקומיקאית עדי אשכנזי. כמה רגעים אחרי סופ"ש הזוגות שטלטל בעיקר את מור ושניר, כאשר אחריו היא עזבה את ביתו כדי לבדוק אולי יותר יעבוד להם ככה, בפרק האחרון באמת רואים התקרבות רצינית שלהם.

יוסי בדיוק אמר לחן שהוא אוהב אותה, טל ורון כבר מאוהבים, רז פגש את ההורים של עינב למרות החששות שלה מהפגישה ותומר ויואנה ונעם ומשה ממשיכים להתקרב. הזוג רותם ורונן אחרי סופ"ש זוגות לא פשוט שעבר עליהם. רונן מבין שעשה טעות ולא  התייחס מספיק לרותם, והם מחליטים להתחיל את הניסיון לבדוק את הזוגיות מחדש.

שניר שלו, עדי אשכנזי, תומר בדוג (צילום: יח''צ קשת)
שניר שלו, עדי אשכנזי, תומר בדוג (צילום: יח''צ קשת)


בדיוק כשכל מערכות היחסים נמצאות ברגעי, אשכנזי, מעריצה שרופה של התוכנית, הגיעה לפרק ספיישל. הקומיקאית הולכת לעמת אותם ואת המומחים עם השאלות הקשות עם כמובן המון הומור. בתמונות שצולמו מאחורי הקלעים של הספיישל המיוחד שצולם אחרי העונה, אשכנזי עושה סלפי עם נשות וגברברי התוכנית, ולא פוסחת גם על צוות הפסיכולוגים. "סוף סוף מישהו הולך לשאול את השאלות הקשות, אני הולכת לגמור אותם אחד - אחד. כולל את המומחים", מכריזה הקומיקאית בפרומו פרק שישודר הערב. "נו, אתם ביחד? תגידי לי! תגידי לי משהו. תגידי לי באוזן עכשיו, כן או לא?!"', מנסה אשכנזי לחסוט עדכון מרותם לגבי מצבה הזוגי עם רונן.

עדי אשכנזי, מור רדמי, עינב כפיר (צילום: יח''צ קשת)
עדי אשכנזי, מור רדמי, עינב כפיר (צילום: יח''צ קשת)

טל רואה, עדי אשכנזי, רותם פיינברג (צילום: יח''צ קשת)
טל רואה, עדי אשכנזי, רותם פיינברג (צילום: יח''צ קשת)