בשיאו של החורף, בנובמבר האחרון, הלהקה האמריקאית המצליחה "אימג'ין דרגונס" (Imagine Dragons) הודיע כי היא תופיע בתל אביב בקיץ הקרוב - וכעת (שלישי), כשהמועד קרוב מתמיד - נחשפת רשימת הדרישות של חברי ההרכב לחדרי האירוח שלהם. 

ההופעה תתקיים ב- 29 באוגוסט בפארק הירקון, כחלק מסיבוב ההופעות העולמי world tour Mercury, סיבוב ההופעות חוגג את יציאת האלבום החדש Mercury — Acts 1 & 2. רשימת הבקשות של חברי הלהקה לא מכילה מה שהיינו חושבים שכוכבי רוק יצרכו בעת שהותם בסיבוב הופעות - אלא דווקא חגיגה של מוצרים בריאים.

הלהקה תגיע במטוסה הפרטי והבוקר הגיעה רשימת הדרישות שלהם בננות, אוכמניות, פטל שחור, תפוזים סינים, שיבולת שועל, אננס טרי, חלב סויה, חלב שקדים, נרות בריח וניל, מאסק ולבנדר. מפות מבד ממוחזר, כוסות, צלחות וכלי הגשה - מקרמיקה בלבד.

מבחינת שתיה ביקשו חברי הלהקה מים מינרלים, סודה, ושדרשו איסור על משקאות ממותקים. כמו כן, חל איסור על קוקוס בכל צורותיו כולל ברטבים. מההפקה נמסר שנותרו כרטיסים בודדים להופעה במתחם הגולדן בלבד.

אימג'ן דרגונס (צילום: באדיבות לייב ניישן ישראל, יח''צ)
אימג'ן דרגונס (צילום: באדיבות לייב ניישן ישראל, יח''צ)

כזכור, בעשור האחרון, Imagine Dragons מסומנת כאחת מלהקות הרוק הגדולות והמובילות בעולם. להיטי הענק  שלהם וביניהם  ,Believer ,Thunder  Whatever It Takes לצד שלושת להיטיהם האחרונים Enemy, Bones והלהיט החדש והמדובר Sharks,  הפכו את הלהקה לאחת משלושת הלהקות המובילות במכירת כרטיסים והופעות ברחבי העולם כשסיבוב ההופעות הקודם שלהם מנה למעלה מ-116 תאריכים בשנה ומכר למעלה משני מיליון כרטיסים.