במהלך השנה האחרונה שתי פרידות צורמות הרעידו את ביצת הבידור הישראלית. הזמר רועי סנדלר ובת זוגו בשלוש וחצי השנים הקודמות, הזמרת הצעירה אנה זק הודיעו על סיום הקשר שלהם בינואר האחרון. כמה חודשים מאוחר יותר, הדוגמן השחקן און רפאלי, שהוא גם אחיה של הדוגמנית המליחה בר רפאלי, ומי שהייתה בת זוגו במשך שנה - הדוגמנית ושחקנית שחר חיון, גם הם שמו סוף לקשר הפוטוגני שלהם. כעת, שני הגברברים הלוהטים משחררים שיר עם לא מעט רמיזות לפרידה.

היום (רביעי) לאחר שקטע מהשיר שוחרר, עורר סקרנות והפך ויראלי בטיקטוק עם כמעט 2000 שימושים בסאונד, הזמר והיוצר רועי סנדלר משחרר באופן רשמי את שיתוף הפעולה המבטיח עם הזמר והשחקן און רפאלי: "מאמי".

הצצה לשיר החדש של רועי סנדלר ואון רפאלי (צילום :יחצ)

השיר כולל לא מעט משפטים עם רפרנס לפרידות שלהם: "אז נפרדנו ואמרת שזה קשה לך שזה עוצר לך תחיים וזה חסר לך", "כמעט בכל מקום הם מכירים אותך יצאת עם ההיא תראה מה זה עשה לך" ו"הסברתי מאה פעם ועדיין את בוחרת להקשיב לחברות שלך שהלב אומר אחרת".

יוצרי השיר רועי סנדלר ואון רפאלי יחד עם אופיר כהן הביאו בשיר נקודת מבט גברית על פרידה במערכת יחסים, כסוג של קונטרה למה שברוב בשירים אנחנו שומעים את הצד הנשי. 

עם כמעט 2000 שימושים בסאונד שהפך ויראלי בטיקטוק לפזמון של השיר וסקרנות רבה שעורר בשטח עוד לפני שיצא- "מאמי" צפוי להיות הלהיט החדש של הקיץ.

רועי סנדלר: "כשהעלתי את הסאונד לטיקטוק והוא התפוצץ, החלו הרבה פניות לשיתופי פעולה, עם און הרגשתי את החיבור הכי אותנטי ואמיתי. נכנסו לאולפן והזה הרגיש הכי טבעי לסיים את השיר יחד, אין יותר מרגש בשני גברים ששמים את הלב על השולחן"
 
און רפאלי: "אני מתרגש משיתוף הפעולה עם רועי, אני מרגיש שכל אחד לקח את השיר למקום שלו והמילים החשופות של השיר יגרמו לקהל להתחבר ולהתרגש"