אחד השירים המסקרנים והמיוחדים בנוף המוזיקה הישראלית בשנים האחרונות הוא ללא ספק "ילד מטריה" של הזמרת עטרה אוריה. עטרה הגיע למסך הטלוויזיה בתוכנית הכוכב הבא לאירוויזיון, מאז המשיכה ליצור ולעצב שפה ייחודית לה, את הטקסטים והלחנים היא כותבת בעצמה מתוך ההתמודדות עם החוויות שצברה לאורך השנים.

בשנים האחרונות עטרה נוהגת לשתף את עוקביה ברשתות החברתיות בטקסטים ויצירות בניהם "ילד מטריה" – שפרסמה במלואו לפני כשנתיים – היא והגיטרה. הביצוע צבר קרוב למיליון צפיות והצליח לגעת ולהשאיר חותם בנוער שצופה בתכנים בטיקטוק. ולאחרונה עטרה החליטה להוציא אותו לאוויר העולם - והוא מיד כבש את ראש מצעדי ההשמעות, והיא אף הופיעה איתו בבית "האח הגדול". כעת השיר מגיע גם לרחבה של "רוקדים עם כוכבים".

בהצצה לגולשי TMI מספרת הקומיקאית עדי חבשוש על השיר "ילד מטריה" איתו תופיע הערב בריאליטי הריקודים של "קשת 12", ברבע הגמר, פרק הדחה בשידור חי: "אני נחשבתי לשיר לראשונה בחודש האחרון, ומה שקרה לי באותו רגע זה שבכיתי. יש פה המון כאב, כאב אפילו אני יכולה להגיד - פיזי".

איזה שורה בשיר הכי נגעה בך
"זאת שלא רואים אותה, זאת שלא רוצים אותה".

ואיפה זה פוגש אותך?
"בתיכון הייתי קצת כאילו... קשה לי ממש תקשיבי... שניה... בתיכון הייתי עוף מוזר. בתיכון לא היו לי חברים. כאילו, לא קיבלו את השוני שלי. לגלגו עליי, צחקו על המוחצנות שלי. לא מצאתי שייכות".

עדי חבשוש בווידוי כואב על ילדותה (צילום :באדיבות קשת 12)