כדורגלן העבר והמאמן אוהד בוזגלו, הפך לידוע בשנים האחרונות יותר מאשר בעבור הקריירה שלו על הדשא - בזכות חייו האישיים מעוררי המחלוקת. בוזגלו, בנו של השחקן והמאמן האגדי יעקב בוזגלו, בפרסם בשנה שעבר בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא מקיים מערכות יחסים עם שתי נשים במקביל. מאז שלל פרשות וסיפורים נקשרו בחייו של בוזגלו, על פרידות, אהבות, וחיבורים שאינם מונוגמיים. כעת, בהצצה ל-TMI הכדורגלן מספר כיצד חייו האישיים משתקפים באבהות שלו.

היום (שישי) ב"כמעט שבת שלום" שתשודר בשעה 10:00, אבי כאכון מארח זמרים ואורחים מיוחדים, והשבוע : כמעט שבת שלום עם להקת שלוה, אפי נצר, אוהד בוזגלו, עדי אליהו, הדוד חיים, ננסי ברנדס, אריאל נועם זיידן.

אוהד בוזגלו על הקשר בין חיי האהבה שלו והאבהות (צילום :באדיבות קשת 12)

בהצצה שואל כאכון את בוזגלו: "שאלה על אופן החיים שלך, האם אתה, כהורה, גאה במה שהילדים שלך רואים".

בוזגלו משיב: "אני יכול להגיד דבר כזה, התכונה הכי טובה שלי, לפני שאני הכל, אני אבהי. גם אם אני עם האשה שלי - יש לי תכונות אבהיות. אני אבא, אני אמצטנע ואגיד טוב. הילדים שלי מעריצים אותי, ואני משמש להם דוגמה לאבהות. הם עדיין קטנים, והם יראו והם ידעו, ואני אהיה שם גם כדי לספר ולהסביר".

"אני משוכנע שכל אחד יהיה מה שיהיה, אני לא דוחף אותם להיות אוהד בוזגלו", המשיך הכדורגלן. "מה שאני בטוח זה שאני אבא טוב, והם באים אליי הרבה, הם הרבה איתי, הם מעריצים אותי. אני אוהב אותם, הם החיים שלי, זה מה שחשוב. איך אני חי בחיים הפרטיים שלי? כרגע הילדים קטנים הם נהנים, כשיגדלו יגידו את הדעה שלהם".  

אוהד בוזגלו (צילום: פרטי)
אוהד בוזגלו (צילום: פרטי)