אמש (ראשון), בזמן שישנתם, שי עופרי ושניר בורגיל שוב נפרדו, כשערכו שיחת פרידה קשה בנסט, החליטו לסיים את הזוגיות בבית ולקבוע שגם לא תימשך בחוץ, כששי הטיחה בו דברים קשים וטענה שהוא שחקן.

שניר אמר: ״אני אוהב אותך בטירוף אבל עם כל האהבה הזאת יש גם ערכים וכבוד שאין לך אותם איתי״, שי הגיבה: ״אני מאוד מסכימה איתך, אי אפשר להמשיך את זה, לא משנה אם זה פה או בחוץ, כמה פעמים אמרת לי לא לוותר אבל אני חושבת שהגיע הזמן להפסיק״, שניר הגיב לה כי הוא מסכים עם דבריה, ושי המשיכה: "מבחינתי אתה משחק, אצה השחקן בין הטובים שיש״.

שניר התפרץ לדבריה של שיר ואמר: ״האגו נפל פתאום? זה ממש מרגיש ככה יש לך המון אגו את פשוט לא יודעת כמה״, ואילו זו ביקשה ממנו שייתן לה לדבר מתוך כבוד הדדי. אלא ששניר הפגוע ענה: ״אני לא רואה שאת מכבדת, ברגע שאת אומרת לי שאני שחקן, יפה, טוב לראות בך עוד צדדים״.

שי עופרי, שניר בורגיל, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
שי עופרי, שניר בורגיל, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)

שי הוסיפה: ״אתה לא יודע לקבל שום ביקורת מבחינתי, תצחק אני כרגע לא המזלזלת, אין אצלי אגו לרגע, לא רוצה את הטובות שלך בשום צורה, ולא רוצה את הפרגון״ ואילו שניר הצהיר בפניה כי ״זה לא טובות זה מאהבה״. בשלב זה הפתיעה שי כשהצהירה: ״אהבה אין פה, אהבה כבר נגמרה מזמן, בשנייה, מבחינתי אתה אותו דייר בבית, בדיוק כמו שהיית מההתחלה, אז בוא נשים את זה בצד, בוא ניקח את זה בהכי בספורטיביות, ובהכי קליל והכי יפה״. 

התגובות לפרידה מיהרו להגיע וטענו בין היתר: ״עכשיו שהגיע הסוף שום אהבה, ושום זוגיות, כולנו כבר ידענו״, אחרים שטענו: ״הוא אוהב אותה והיא משחקת בו״, מומחי זוגיות כתבו: ״ ״אין ביניכם שום התאמה, לא באנרגיה, זה לא יחזיק בחוץ״, וגם היו שטענו כי זה בגלל אורי נגר ושהיא מעוניינת בו״.