אליעד נחום, מהאומנים האהובים והמצליחים ביותר בישראל, חוגג עשור של קריירה מוזיקלית ומשיק את אלבומו החדש והמצליח "בין עולמות" במופע חגיגי וגדול, "מופע העשור", אשר יתקיים ב 2 בספטמבר 2023 בלייב פארק ראשל"צ ,ובו יארח על הבמה  את דקלה, פלד ,רביב כנר ושמעון בוסקילה. בהצצה לגולשי TMI ל"אנשים" שתשודר הערב בקשת 12 מספר אליעד על הפחד הכי גדול שלו.

אליעד נחום חושף את הפחד לאבד את התהילה (צילום :באדיבות קשת 12)

"מה שהכי מפחיד אותי - זה שלא יזהו אותי, להיעלם שוב. זה קטע כי לרוב האמנים יש את החיים שלפני הפרציה, שהם הלכו ברחוב אנונימיים, פרצו - כבר לא אנונימיים. לי אין 'לפני ואחרי'. אני תמיד הולך ברחוב - ואני מפורסם, זה המצב, זה הסטטוס".

היית רוצה לפעמים שזה לא יהיה ככה?
"לא יודע איך זה בלי. עכשיו, בשלב שאני נמצא בו, אני גם לא רוצה לדעת בחיים. לא תודה, לא רוצה לדעת, שיזהו אותי כל הזמן. חבר'ה, תזהו אותי. אל... לא רוצה לדעת".

"לא נפתחתי ככה הרבה בחיי", סיכם אליעד. "באמת, במיוחד לא בכתבות".

אליעד נחום (צילום: ניר פקין)
אליעד נחום (צילום: ניר פקין)

אליעד הוציא לאחרונה  את אלבומו החדש והמדובר "בין עולמות" ,אשר זכה לסיקור תקשורתי נרחב ולביקורות נלהבות ומשבחות ,שני להיטים מתוכו:"מאמסיטה" ו"בין עולמות" הפכו ללהיטים גדולים ,כבשו את הפלייליסטים ואת ראש מצעדי ההשמעות והפכו לשירים הכי מושמעים ברדיו .מאמסיטה היה השיר הכי מושמע לפי אקו"ם בכל חודש  יוני.

אליעד יופיע לראשונה בלייב פארק ראשון לציון ב 2 בספטמבר 2023 ויבצע במופע את להיטיו הרבים מהעשור החולף, את הקלאסיקות הגדולות לצד שירים מהאלבום החדש והמצליח ויארח על הבמה אמנים איתם שיתף פעולה לאורך השנים, ערב של פעם בעשור.