ביום ראשון האחרון התקיימה בירוחם הופעה של הזמר פאר טסי, אך רבים מהתושבים שהגיעו כדי לצפות באמן שהגיע לעירם וקנו כרטיסים, הביעו אכזכה בגלל אורכה הקצר מאוד של ההופעה - שארכה, על פי מה שכתבו התושבים, פחות מ-40 דקות. 

"חושבת שזה היה זלזול ה-38 דקות הופעה, הילדים שלי הגיעו להנות וזה היה רחוק מזה ושוב לא רק הופעה קצרה ועלובה גם לא הוקרנה במסכים מה שהקשה על מי שהיה מרוחק מהבמה לראות גם", כתבה אחת התושבות, ואחר הוסיף: "עצוב לדעת שדווקה אצלנו זה קורה".

"להחזיר בבקשה את הכסף ולתבוע את אמן שזלזל בירוחם", הוסיף תושב ואחר סיכם: "הופעה בתשלום צריכה להיות מכובדת ומכבדת 38-40 דקות זה כדי לסמן וי ולברוח חבל".

פאר טסי (צילום: רמי זרנגר)
פאר טסי (צילום: רמי זרנגר)

תושבים אחרים דווקא הביעו דעה אחרת. "משלמים 50/90 שקל לכרטיס ומתלוננים על זמן ההופעה באמת מה ציפיתם? ישב איתכם שעתיים שם? רוצים הופעה של שעתיים? תקנו כרטיסים להופעות שלו במחירים של 250 שקל עד 400 ליחיד", ואחר הוסיף: "50 שקל כרטיס זה כלום. גם אם יתנו לכם הופעה של ביונסה בחינם 4 שעות הופעה אנשים יתלוננו שהיה ארוך מידיי כי בירוחם תמיד ימצאו על מה להתלונן".

"תושבים יקרים! אמש התקיימה הופעתו של האמן פאר טסי", נכתב בעמוד הפייסבוק של מתנ"ס ירוחם נכתב על אכזבה על אורך ההופעה של טסי. בהודעה שפרסם אמש נמסר: "חשוב לנו להגיד שאנחנו מתוסכלים יחד אתכם על ההופעה שהתקצרה בניגוד להסכם שנחתם מול האמן. הנושא בטיפול".

מנציגו של טסי טרם מנסרה תגובה בעת פרסום הידיעה