בשבוע שעבר בשידור חי נקבע לפי הצבעת השופטים והקהל בבית, כי קים אור אזולאי ועידן אטיאס הם הזוג שהודח רגע לפני גמר "רוקדים עם כוכבים". בכך הושלמה תמונת גמר ריאליטי הריקודים עם שלושת הזוגות הפיינליסטים: עדי חבשוש וארטיום, גיה באר גורביץ' וחיים ולי בירן ונינה. שלושת הזוגות יתחרו על התואר בגמר שיתקיים ברביעי הקרוב בשידור חי בקשת 12.

בשיחה עם מעיין אדם סיפרה אזולאי על ההדחה:

מעיין: מה שלומך? איזה כיף לא לקום לחזרות?
"לא יודעת אם זה כיף, אני חייבת להיות כנה. הגעתי ל-11 שעות ביום רצוף, לא הייתי עושה הפסקות. הייתי אוכלת צהריים וזהו. אנשים לא מבינים שהחזרות והפרויקט כולו זה לא רק פיזי, זה גם נפשי. מבחינתי 11 שעות חזרה זה 11 שעות להיות מרוכזת. את מרכזת את המוח שלך. אני חושבת שזה הפרויקט שהכי ביגר אותי ושינה אותי, הוא עדיין משנה ומעצב אותי".

כשהיית בקרב על המקום בגמר מול גאיה, עדי ולי בירן, אמרת לעצמך 'אין לי סיכוי' או 'אני לוקחת את זה? מה באמת הרגשת?
"העבודה המנטלית הזו החלה בלייב, אמרתי לעצמי שהמטרה הראשונית שלי היא להגיע ללייב. ניסיתי להציב לעצמי מטרות כמה שיותר ריאליות, ובלייבים קלטתי כמה הקהל בבית משפיע, מחבק ואוהב אותי. יש משהו בקהל שהצטרף לפרויקט שממש דחף אותי קדימה, ופתאום עד הרגע האחרון האמנתי שהקהל יכול לשנות הכל. גם את בהרבה מאוד מובנים לא היית מובנת מאליו לגמר ולזכייה, לא היית הפייבוריטית הצפויה".

"אני גם לא האמנתי שאני יכולה, זה משהו שלמדתי תוך כדי תנועה", הוסיפה המגישה. "כל יום בסטודיו הוא עוד אתגר בפני עצמו, שלא לדבר על החיים האישיים שלי שגם הם נכנסו פנימה".

קים אור אזולאי ב''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך קשת 12)
קים אור אזולאי ב''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך קשת 12)

אפשר לשאול למי את מצביעה בגמר?
"אני באמת לא יודעת".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm