כוכבת "רוקדים עם כוכבים" עדי חבשוש התבשרה אתמול (ראשון) סופית כי בן זוגה לרחבה ארטיום ליאסקובסקי שנפצע בשבוע שעבר במהלך החזרות, לא ישוב לרקוד איתה ברחבה בגמר הגדול. את מקומו לצד הבדרנית ימלא מתנאל קונבסקי שכבר החליף את ארטיום בחצי הגמר. כעת נפרדת חבשוש ממי שליווה אותה מתחילת הדרך והביא אותה עד לחצי הגמר וכותבת: "החיים מפתיעים. בצער רב ארטיום לא ירקוד איתי ביום רביעי הקרוב, ברגע שכל כך חיכינו לו וכיוונו אליו ביחד מהרגע הראשון שנפגשנו - גמר".
 
"הרבה כאב מלווה אותנו בימים האחרונים. הרבה דמעות. גם שלו וגם שלי. מעבר לעבודה המשותפת והסיזיפית שאנחנו עושים בסטודיו הפכנו לחברים ממש טובים. כאלה שבאמת אכפת להם אחד מהשנייה. כמה כואב היה לי להסתכל לארטיום בעיניים שהבנו שהוא לא יוכל לרקוד איתי. כמה כואב היה לו להגיע לרגע הזה שניה לפני קו הסיום ולהבין שהוא לא יוכל לעלות על הרחבה. כמה בכינו וכמה התחבקנו. אבל עכשיו - אני וארטיום ביחד במונית בדרך לסטודיו",  כתבה חבשוש.


"נלחמים ביחד כמו שאתם מכירים אותנו. ארטיום יהיה חלק בלתי נפרד מהריקודים שאני ומתנאל נרקוד על הרחבה ביום רביעי. וכמו אלוף עולם ארטיום ביקש ממני לעלות ולתת הכל. לא לעצור את הדרך. והוא שם - תומך, בונה כוריאוגרפיה, מאמן אותנו ליום רביעי. אז אנחנו בדרך לסטודיו עם מתנאל ונעשה הכל ביחד לתת את הכי טוב שלנו. עברנו דרך כל כך ארוכה ואנחנו נסיים אותה ביחד עם כל מה שיגיע איתה. כולל הפציעה.
ארטיום אתה אחד יחיד ומיוחד. יאללה לובשים חיוך על הפנים ועושים חזרות. יש לי עוד הרבה מה לומר בעניין אבל הזמן קצר והמלאכה מרובה. בינתיים הולכים לתת בראש".

רוקדים עם כוכבים, עדי חבשוש וארטיום ליאסקובסקי (צילום: צילום מסך קשת 12)
רוקדים עם כוכבים, עדי חבשוש וארטיום ליאסקובסקי (צילום: צילום מסך קשת 12)