אחד הלהיטים הכי חזקים של התקופה האחרונה, ברמה הבינלאומית כן? הוא כמובן השיר "Calm Down" של הזמר הניגרי Rema. אין סיכוי, אם אתם חיים ב-2023, שלא נתקלתם במנגינת האפרו-ביט הממכרת שכבשה את מצעדי הרדיו בארץ ובעולם, הגיעה למקום השלישי של ה-Bilbord והתלוותה כמעט לכל סרטון טיקטוק או רילס שוודאי קפץ לכם באחת הרשתות החברתיות. 

הבוקר (שלישי) זמר השיר נחת כאן בישראל, רגע לפני שיעלה על במת האקספו בביתן 2, פגשנו את Rema במלון קרלטון בתל אביב כדי שיספר לנו קצת על השיר הכי ויראלי של השנה. 

ריאיון עם הזמר Rema על הלהיט "Calm Down" (צילום :שי רגב)

הזמר והיוצר Rema הוא אמן צעיר שפרץ לתודעה הבינלאומית בשנת 2019 עם הלהיט שלו"Iron Man". בין הלהיטים המוכרים שלו נמנים גם השירים "Dumebi", "Lady" ,"Woman" ,"Ginger Me".

השירים של Rema צברו בזמן קצר מיליוני צפיות ומאז פריצתו זכה במספר פרסים, כולל פרס Headies עבור Next Rated בשנת 2019, ופרס Soundcity MVP עבור האמן החדש הטוב ביותר בשנת 2020. הוא גם שיתף פעולה עם כמה אמנים בינלאומיים בולטים, כולל Drake, Becky G, וSkepta,  Ariana Grande וכמובן Selena Gomez.

עלית מיוזיק, אחראית על הבאת אמנים בינלאומיים מהשורה הראשונה להופעות חיות בישראל, היא חברה הנושאת איתה מיזם חדש שכל מטרתו היא לארגן קונצרטים מותאמים אישית שהקהל יזכור לכל החיים.

הזמר Rema ויוסי נביא מנכ''ל קרלטון תל אביב (צילום: שי רגב)
הזמר Rema ויוסי נביא מנכ''ל קרלטון תל אביב (צילום: שי רגב)