בעיצומן של החזרות האינטנסיביות לקראת גמר "רוקדים עם כוכבים", שייערך היום (רביעי), לי בירן, שמשתתף בריאליטי וזוכה להצלחה ואהבה גדולה ואחרי ששבר את שיא העונה עם ביצוע פנומנלי שזיכה אותו ב-40 נקודות בזכות 4 עשיריות, שקיבל מכל השופטים פה אחד, הכוכב מצא כמה כרגעים כדי לסכם את העונה בפוסט מרגש ברשת החברתית.

"החלטתי לכתוב ולסכם את המסע הזה דווקא עכשיו כמה שעות לפני הגמר. מרגיש לי הרבה יותר הגיוני לתת את המקום ל'דרך' ולא לתוצאה. לפני חצי שנה קיבלתי החלטה ספונטנית להשתתף ב'רוקדים עם כוכבים'. הגעתי בלי שום רקע בריקוד. באתי כדי ללמוד, כדי ליצור אומנות, כדי לצאת מאזור הנוחות שלי. באתי כי היה קול פנימי שכיוון אותי לבוא". 

לי בירן, רוקדים עם כוכבים (צילום: צילום מסך קשת 12)
לי בירן, רוקדים עם כוכבים (צילום: צילום מסך קשת 12)

"דלת הסטודיו נפתחה ושם חיכתה לי נינה", הוסף בירן. "אם תחשבו על זה מדובר ברגע די דרמטי הרי אנחנו הופכים לשותפים והולכים לבלות המון אבל ה מ ו ן זמן יחד. הבטחתי לנינה שאעשה כל שביכולתי להיות הפרטנר הכי טוב בשבילה. בכל רגע שעבדנו יחד זה בדיוק מה שהשתדלתי להיות גם על הרחבה וגם מחוץ לרחבה". 

"אין ספק שהזכייה הראשונה שלי היא נינה. אישה טובת לב, נשמה יפייפיה, חכמה, נדיבה, אמנית, יוצרת ובנוסף לכל זה היא הרקדנית המוכשרת ביותר שפגשתי. חצי שנה שאנחנו רוקדים, עובדים ויוצרים יחד. זכיתי במורה, שותפה וחברה מיוחדת במינה. וזה - לכל החיים".

"את התהליך הזה שנקרא 'רוקדים עם כוכבים' לא חוויתי דרך ציונים, מחמאות או שבירת שיאים. החוויה שלי נובעת ממקום פנימי עמוק. מלא בהכרת תודה. מלא באהבה. מלא בנתינה. מלא בערכים. מלא ביצירה ואומנות. מלא באמונה. מלא בתשוקה ושמחה. באתי לרקוד. אבל גם באתי להיות אותנטי. הבנתי שקודם הלב רוקד ורק אחר כך הגוף מצטרף. לאט לאט תוך כדי למידה ניסיתי לפתח את הסגנון שלי בתוך עולם הריקודים הסלוניים ולמצוא את ה-קול שלי בריקוד". 

"תודה לצוות שלם של כשרונות שהקיפו אותנו בתקופה הזאת שעבדו בלי הפסקה בשביל שתקבלו את הטלויזיה הכי איכותית ומכובדת שיש", הוסיף השחקן. "תודה למשפחה ולחברים שלי שמאז ומתמיד תמכו בכל צעד וצעד שלי. גם כשעשיתי שטויות תמיד נתתם לי גב וכתף. תודה לאשתי, אהובתי, יקירת ליבי שבכל התקופה הזאת עזרה לי והכילה אותי. היא לחלוטין השתתפה בעונה הזאת ועברה איתי כל רגע. הצלחה שלי זאת הצלחה שלה. ככה זה. שותפה שלי לחיים. אנחנו אחד. אליאנה תדהר". 

"תודה מכל הלב לכם", סיכם בירן. "על הפירגון האינסופי שלכם. על האהבה שאתם מעניקים לנו מריקוד הצ׳ה צ׳ה הראשון שרקדנו ועד לריקוד האחרון הערב. היתה לנו הזכות והעונג לרקוד לכם כל פעם מחדש. ותודה אחרונה לבורא עולם על המתנה הזאת שנקראת - החיים מקווים שתהנו הערב כמו שאנחנו מתכוונים להינות".