אחרי ניסיון נואש של מור רדמי לגרום לחתן שלה ב"חתונה ממבט ראשון" שניר שלו לתת צ'אנס אמיתי לקשר רומנטי איתה, הגיעו מים עד נפש והשניים החליטו להיפרד, שלושה ימים בלבד לפני פרק ההחלטות. כזכור, שניר הביע אי שביעות רצון מהכלה ששודכה לו וטען כי חסרה לו המשיכה הפיזית אליה, היא לעומת זאת לא התרגשה, וניסתה לתת לזמן לעשות את שלו. אלא ששניר שראה כי אין התקדמות רגשית בזוגיות שנכפתה עליו, החליט לשים לה סוף. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בפרק ששודר אמש (מוצ"ש) מור ושניר נפרדו, והרשת געשה בעקבות המהלך. בין היתר נכתב: "בהתחלה הערכתי אותה על הסבלנות שלה והבגרות, אבל כבר לקראת הסוף זה היה קשה לצפייה וכבר התבאסתי שהיא לא חתכה את זה מוקדם יותר. די שחררי ממנו, את מהממת, תשאירי אותו עם הכביסה". עוד נכתב: "אם צד אחד אומר במפורש שהוא לא רוצה - אז עם כל הקושי צריך להבין שזה נגמר ולהפריד כוחות. מור מקסימה, אבל בסיטואציה שהייתה, היא הייתה צריכה לעזוב עוד לפני שהסיטואציה הפכה לקשה כל כך, עד שהוא אשכרה גירש אותה כי היא סירבה לשחרר. אפשר להבין את שני הצדדים פה - גם את שניר שכבר לא רצה למשוך וגם את מור שהתעקשה להילחם".

שניר שלו, מור רדמי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שניר שלו, מור רדמי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אחר כתב: "ממש מגעיל שבסוף הוא אמר 'איזה הקלה'. מי ישמע איזה סבל הוא עבר.ממש מעצבן, לא נעים ולא פלא שהוא לא בזוגיות". בתגובה אחרת נכתב: "האשמה והאחריות היא גם עליו, שלא היה אסרטיבי והשאיר כל פעם פתח. 'אולי בהמשך, לא יודע, כיף לי בסך הכל, אם לא אכפת לה שאני כך אז סבבה'. עוד שטויות שדיבר. הבחורה מעוניינת בך אז אל תשאיר פתח. יצאת פיתה, בקיצור. אמללת בחורה נפלאה, נתת לה לאפשר לך לדרוך לה על הכבוד העצמי, גרמת לה לאבד את הפאסון שלה. מקווה שהיא היום שהיא נמצאת בזוגיות מאושרת, רחוק ממך".

מור רדמי ושניר שלו, חתונה ממבט ראשון (צילום: באדיבות קשת 12)
מור רדמי ושניר שלו, חתונה ממבט ראשון (צילום: באדיבות קשת 12)