בהמשך להצלחה הגדולה עם הלהיט האחרון שלה "אולסטאר וגופיות", השיקה אנה זק השבוע סינגל חדש בו היא חוזרת לשתף פעולה עם רון ביטון ויובל מעיין החתומים יחד על להיט הענק שלה "מי זאת". מאז החלה אנה זק את קריירתה המוזיקלית הביקורות לא נפסקות, ובעיקר עוסקות בשאלה האם מדובר בזמרת או לא. הפעם, בשירה החדש "כולם מזיזים" הגיבה זק לכל המצקצקים למיניהם עם מסרים ברורים במילות השיר. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרה הזמרת על תהליך היצירה, ההתמודדות מול התגובות השליליות וביטול ההופעות האחרונות.

"האמת שפשוט ישבנו באולפן והכול התחיל לקרות", שחזרה זק וסיפרה: "יצא לי לדבר על דברים שעברתי לאחרונה, הייתה עליי המון ביקורת, לאחרונה הרגשתי שיותר מתמיד, על המוזיקה שלי. תמיד יש ביקורות, אני כל דבר שאני עושה יש ביקורות גם טובות וגם רעות, וזה בסדר, זה מקובל. אבל, אני חושבת שבשיר האחרון, 'אולסטאר וגופיות', היו המון תגובות גם לא טובות, גם מאנשים, אנשי תרבות. זה תמיד יושב על העניין האם אני זמרת או לא, וכנראה שזה בסוף מחלחל אליי איכשהו", הוסיפה זק.

"כשישבנו באולפן זה פשוט צף, וכמובן שעשינו את זה בהומור. בסוף אותי מרגש שאני מופיעה על הבמה ואנשים צורחים את השיר הזה, אנשים באים אליי ברחוב ואני רואה שהם נהנים ממנו. בשביל זה אני עושה את זה, זה לגמרי מתעלה על כל דבר פחות טוב שאומרים". זק אושפזה בשבוע שעבר בבית החולים לאחר שחלתה וחשה ברע. הזמרת טסה לחופשת קיץ שהשתבשה, כשברגע שנחתה נאלצה לבלות במיטה כשהיא סובלת מחום גבוה, ודלקת גרון ואוזניים. זק שבה לארץ היישר למיון בבית החולים, שם אושפזה ולאור מצבה הרפואי נאלצת זק להודיע על ביטול הופעותיה הקרובות.

"פשוט הייתי חולה, וזה הופעות שנסגרו ממזמן", הוסיפה באשר לביטול ההופעות האחרונות. "לצערי הרב לא יכולתי לעלות על הבמה, אבל הנה כבר חזרתי לעצמי, חזרתי להופיע. סוף הקיץ כל ההופעות של הקיץ מסתיימות, אז אני שמחה שחזרתי לעצמי ועכשיו חזרתי להופיע. זה מבאס אותי בעיקר כי אני מאוד מחכה לפגוש את האנשים. אני יודעת שיש ציפייה גם מהצד השני וגם מהצד שלי, אז זה תמיד מבאס".

עריכה: שני רומנו