השבוע שעבר קשת 12 הודיעה כי "המטבח המנצח VIP" תחזור למסך בשני הבא. חמשת הזוגות שיכנסו למטבח ויתחרו על המקום הראשון: ליאור וספיר נרקיס, מעיין ויונה אדם, פאולה וליאון, חזי ובלהה דין, חיים לווינסון וקובי אריאל. היום (שני), לקראת עליית תוכנית, גולשי TMI זוכים להצצה ראשונה בה אדם חושפת את הקשיים מילדותיה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מעיין אדם בגרון חנוק: "היו פיצוצים בבית" (באדיבות קשת 12) (צילום :באדיבות קשת 12)

"אני לא דיברתי עם אמא כמה שנים, לא ראיתי אותה", מספרת אדם, וחיים כהן שואל: "את הלכת עם אבא בגירושין?". "כן. בגיל ההתבגרות יש פיצוצים בבית שהופכים את הבית למקום שאף אחד לא רוצה להיות בו. אמא הייתה בבית ואיתה התפוצצתי. אמהות ובנות זה אש, וזה אש טובה של אהבה מטורפת, וזה גם פיצוצים שלא קורים ביחסים אחרים שמשפחה בדרך כלל. בינתיים אחר כך יצאתי עם שקיות זבל עם הדברים שלי מהבית של אבא שלי".

"ובנקודת הקצה הזאת היא גילתה שאני מסתובבת בין בתים ומחפשת איפה לגור, היא באה ואספה אותי", הוסיפה אדם: "חיבוק שאני לא אשכח בחיים שלי, אני  לא זוכרת חיבוקים לפני, אבל את החיבוק הזה אני לא אשכח. היא לקחה אותי הביתה ואני זוכרת שפתחתי  את המקרר והיה רק קוטג' וחצי מלפפון ונבהלתי שהיא לא יכולה לכלכל אותי. פחדתי להיות נטל עליה".

מעיין אדם (צילום: באדיבות קשת 12)
מעיין אדם (צילום: באדיבות קשת 12)