בשבוע שעבר חזרה למסך תוכנית הריאליטי האהובה "המטבח המנצח VIP", חמשת הזוגות שנכנסו למטבח ויתחרו על המקום הראשון: ליאור וספיר נרקיס, מעיין ויונה אדם, פאולה וליאון רוזנברג, חזי ובלהה דין, חיים לווינסון וקובי אריאלי. המסעדן והשופט חיים כהן סיפר בראיון לרעות מתתיהו-ארגון ויניב מורוזובסקי, ברדיו 103fm על העונה החדשה.

"MKR היא לא בדיוק רק תוכנית בישול, היא גם מראה ליחסים בין הזוגות שהם נמצאים ביחד בג'ונגל הזה שנקרא מטבח וההישרדות בתוך התחרות הזאת", אמר כהן. "אתה יכול להסתכל על היחסים מהצד ואחר כך לתת להם המלצה 'תמשיכו להיות נשואים, או אולי כדאי לכם לנסות אופציה אחרת'". "מה שאנחנו באמת נראה זה מדהים, כי בסוף אנחנו יושבים סביב השולחן יחד עם רותי ואנחנו מקשיבים לאנשים", הוסיף. "הם חושפים את עצמם ואת הבישול שלהם וההתמודדות שלהם בבישול מול שאר החברים שלהם והביקורות שלהם".

מי הזוג שהכי הפתיע אותך?
"תמיד כשבא זוג נשוי, אז אני מקבל את זה או אבא ובת, והכול טוב, אבל חיים לוינסון עם קובי אריאלי זה היה וואו". "מעיין אדם בעצמה אמרה שהיא נעלבה מלוינסון לא פעם, לא פעמיים, אבל היא מאוד מעריכה את הכנות שלו והישירות שלו, והוא בשלו". לגבי הקושי בענף המסעדנות סיפר: "כשהייתה הקורונה, באמת אמרתי, יש פה בעיה של מסעדות וצריך להילחם על זה. אני חושב שגם ההפגנות, שמה לעשות, גם הן חלק מהפגיעה במסעדות, וגם יוקר המחיה וגם העובדים הזרים - כן יגורשו או לא... אני חושב שזו בעיה שהיא יותר גדולה מהמסעדות, ואני חושב שצריך לטפל בזה בלי קשר למסעדנים. צריך לטפל בזה ברגישות, בחמלה, ויחד עם זה, גם שיהיה פתרון גם לשכונה בדרום וגם למסעדות. אבל זה אחר כך". "יש משהו ב-MKR כל כך משמח ומרגש", הוסיף. "רותי ואני כל כך נהנים ורותי היא פשוט אלופה בזה".

'רותי ואני' זה מרגיש משפחתי.
"יש פה זוגיות קולינרית טלוויזיוניות. אנחנו לא נריב, למרות שיש קטע אחד שאפילו הרמתי את הקול, ולא נוסיף".